آخرین اخبار

2. آبان 1398 - 10:19   |   کد مطلب: 33817
فرماندار شهرستان اسدآباد بااشاره به دیدار با وزیر ورزش و معاون عمرانی وزارت کشور، گفت: در دیدار ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری مساعدت شد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی، فرماندار اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به دیدار خود، نماینده مجلس و شهردار اسدآباد با وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: این دیدار به منظور  رفع موانع و مشکلات ورزشی از جمله استخر مجموعه آزادی بود که قرار است طی دوماه آینده به بهره‌برداری برسد.

 

 

وی تصریح کرد: ماحصل این دیدار اختصاص ۲۰۰ میلیون ریال مساعدت مالی به تیم بسکتبال شهرستان جهت راهیابی به لیگ دسته یک کشور بود.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: همچنین در دیدار ۵۰۰ میلیون ریال مساعدت مالی به هیاتهای ورزشی شهرستان و یک مجموعه لوازم ورزشی به اداره ورزش و جوانان تخصیص یافت.

 

 

وی ادامه داد: در دیدار با وزیر ورزش قول مساعد برای تامین و تجهیزات پنج خانه ورزشی روستایی در شهرستان اخذ شد.

 

 

درویشی اذعان داشت: در این روز دیداری را هم با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور داشتیم که ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت پارک بانوان به شهرداری مساعدت کرد.

 

 

وی باداور شد: معاون عمرانی وزارت کشور همچنین ۲ میلیارد ریال مساعدت مالی به شهرداری برای خرید بیل بکهو و ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری اختصاص داد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal