آخرین اخبار

8. آذر 1398 - 11:11   |   کد مطلب: 34156
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه پس از حمله غافلگیرکننده دشمن بعثی، بسیج به عنوان نیرویی مردمی و مقاوم تاثیر به‌سزایی در دفاع از میهن و عقب راندن دشمن داشت، گفت: این تاثیر در دوران دفاع مقدس پررنگ و افتخارآفرین بود و همچنان نیز ادامه دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بسیج به فرمان امام راحل از برکات انقلاب بود.

 

وی با بیان اینکه پس از حمله غافلگیرکننده دشمن بعثی، بسیج به عنوان نیرویی مردمی و مقاوم تاثیر به‌سزایی در دفاع از میهن و عقب راندن دشمن داشت، گفت: این تاثیر در دوران دفاع مقدس پررنگ و افتخارآفرین بود و همچنان نیز ادامه دارد.

 

فرماندار اسدآباد در ادامه به خدمات بسیج در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: امروز می‌بینیم که در حوادث گوناگون بسیج در کنار نهادهای امدادی به عنوان نیرویی مردمی ایفای وظیفه کرده و به کمک هموطنان می‌شتابد.

 

وی اضافه کرد: بسیج در شرایط فعلی و اجرای پروژه‌های عمرانی توسط بسیج سازندگی توانسته در محل‌های سخت و دشوار که هیچ پیمانکاری حاضر به اجرای پروژه نیست، حاضر شده و با بهترین کیفیت و پائین‌ترین قیمت خدمات ارائه دهد.

 

درویشی تصریح کرد: این نهاد مردمی توانسته علاوه بر دفاع از کشور و  ‌انقلاب در این چهل سال، در خدمات عمرانی تاثیر خود را داشته و مصداق کامل شعار بسیج، «چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal