آخرین اخبار

6. آبان 1398 - 8:44   |   کد مطلب: 33846
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزایش امکانات نرم افزاری دانشگاه های اسدآباد را از وزیر علوم خواستار شد و گفت: مشکلات بسیاری گریبان دانشگاه های اسدآباد را گرفته است.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر رنجبرزاده پیش از ظهر شنبه در نشست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با مدیران ادارات، روسا و معاونین آموزش عالی شهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد شهری دانشگاهی است اما در این باره با مشکلاتی گریبان گیر است.

 

 

وی با بیان اینکه گاهی می بینیم مسئولان هیچ همتی برای رفع مشکلات دانشگاه ها ندارند در حالی که باید به مردم پاسخ دهیم، گفت: از مجموعه شهرداری اسدآباد انتظار می رود مسیر های ورودی دانشگاه ها را به نحوی که شایسته دانشجو باشد ساماندهی کند.

 

 

تاسیس پژوهشکده بیداری اسلامی در اسدآباد

اکبر رنجبرزاده با پیشنهاد تاسیس پژوهشکده بیداری اسلامی به دانشگاه سیدجمال که خود اولین بیدارگر مشرق زمین است اشاره کرد و از وزیر علوم خواست تا پذیرش دانشجوهای این دانشکده از تک جنسیتی درآید.

 

 

وی افزایش امکانات نرم افزاری دانشگاه های اسدآباد را خواستار شد و گفت: امکانات خوب دانشگاه پیام نور اسدآباد می تواند مورد استفاده سایر دانشگاه های این شهرستان واقع شود چرا که این دانشگاه از آزمایشگاه، سالن ورزشی و پارک علم و فناوری خوبی برخوردار است.

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی وجود صنایع فولاد و کشاورزی در شهرستان اسدآباد را زمینه خوبی برای تاسیس رشته های مربوطه در دانشگاه ها دانست و گفت: وجود اساتید و آزمایشگاه های مجهز در دانشگاه پیام نور می تواند موجب تاسیس رشته ارشد کشاورزی در این شهرستان شود.

 

فرماندار اسدآباد نیز این جلسه گفت: مشکل زمین دانشگاه سیدجمال پرداخت پول برای اخذ سند است که نیاز به توجه ویژه مقام وزارت دارد چرا که سایر پروژه های این دانشگاه از جمله خوابگاه تحت الشعاع نبود سند مالکیت قرارگرفته است.

 

مجید درویشی گفت: اسدآباد به سمت یک شهردانشگاهی شدن پیش می رود و باید همه دست به دست هم دهیم تا این امر به نحو احسن محقق شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal