آخرین اخبار

12. آبان 1398 - 15:07   |   کد مطلب: 33911
رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد گفت: امسال در روز ۱۳ آبان در واقع هیج کلاسی تعطیل نمی شود بلکه کلاس های درس به میدان های حضور با نشاط و انقلابی منتقل می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، غلامرضا همایی‌لطیف در گفت‌وگو با خبرنگار ما، ۱۳ آبان را نماد مبارزه با استکبار و طاغوت ها خواند و اظهار کرد: این روز یادآور رشادت، ولایتمداری و بصیرت جوانان و نوجوانان انقلابی است.

 

 

وی با بیان اینکه جوانان امروز رویش های انقلاب هستند، گفت: امروز در گام دوم انقلاب باید این جوانان و نوجوانان انقلابی دنبال بالندگی و پویایی و تعالی کشور عزیزمان باشند.

 

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با بصیرت افزایی و ترویج روحیه ایثار و مقاومت در نوجوانان و جوانان تلاش می کند دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی ایران، شجاع با ایمان و بصیر تربیت کند، افزود: مقدمات حضور حداکثری دانش آموزان با شور ونشاط انقلابی فراهم شده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: امسال در روز ۱۳ آبان در واقع هیج کلاسی تعطیل نمی شود بلکه کلاس های درس به میدان های حضور با نشاط وانقلابی منتقل می شود و آنان با حضور در کلاس درس ۱۳ آبان، درس بصیرت، نشاط انقلابی، وطن دوستی و روحیه مقاومت آموزش می بینند.

 

 

همایی‌لطیف پیام اصلی ۱۳ آبان را آماده و بصیر و مقاوم بودن نسل جوان خواند و گفت: امسال با برنامه ریزی خوب ستاد برگزاری ۱۳ آبان غرفه هایی با حضور دانش آموزان وهمکاران فرهنگی در جهت ایجاد نشاط وفرهنگ سازی تشکیل می شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal