آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1399 - 13:24   |   کد مطلب: 35633
غلامرضا همایی‌لطیف با بیان اینکه جلوه شرافت و ایثار معلمان اسدآبادی در مقابله با بیماری کرونا مشهود است، گفت: این ایثار با استوری که در اینستاگرام رهبری از فعالیت فرهنگیان اسدآباد منتشر شد، قوت قلبی بود.

به گزارش آوای سیدجمال، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی اسدآباد، با گرامیداشت روز بزرگذاشت مقام معلم، اظهار کرد: شهرستان اسداباد ۱۲ معلم شهید تقدیم انقلاب کرده که این نشان از ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی معلمان است.

 

وی با اشاره به سیاست‌های آموزش و پرورش، گفت: یکی از سیاست‌ها و اهداف اموزش و پرورش تقویت توانمندی معلمان است که در کنار تعهدی که در وجود آن‌ها هست، بتوانند جامعه ای پویا را تربیت کنند.

 

جلوه شرافت و ایثار معلمان در مقابله با بیماری کرونا مشهودتر شد

 

وی با بیان اینکه هرچه شخصیت و مقام و جایگاه معلم حفظ شود، در واقع سرمایه‌گذاری بزرگی در بخش نیروی انسانی است، افزود: امروز وجود کرونا، جلوه شرافت و ایثار معلمی را بیشتر نمایان کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به ایثار برخی از فرهنگیان در تولید ماسک برای دانش‌آموزان در آستانه برگزاری امتحانات، گفت: شب گذشته زحمت از بانوان فرهنگی که برخی از آنان فرزندان شهدا هستند، در پیج اینستاگرام رهبری استوری شد و این قوت قلبی برای ما و فرهنگیان است.

 

وی تصریح کرد: حدود ۵۰ نفر از معلمان جهادگر اسدآباد با رعایت پروتکل بهداشتی، در حال آموزش دانش‌آموزان عشایر و روستایی را انجام می دهند.

 

همایی‌لطیف با اشاره به اینکه اسدآباد جز معدود شهرهایی است که امکانات رفاهی و تفریحی برای معلمان و فرهنگیان حتی یک پژوهش‌سرا ندارد، گفت: این امر باعث شده که بسیاری از معلمان نمونه ما از این شهرستان کوچ کنند.

 

وی با اشاره به ساخت استخر شنای فرهنگیان و دانش آموزی، گفت: با تدبیر و پیگیر فرماندار شهرستان این استخر پیشرفت‌های خوبی داشته و در حال تکمیل شدن است.

 

نبود یک پژوهش سرا در اسدآباد موجب کوچ معلمان شده

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از خدمات دهی خانه معلمان در اسدآباد خبر داد و افزود: یکی از مشکلاتی که فرهنگیان اسدآباد در طول ۱۹ سال داشته اند، مسکن بود که با پیگیری فرماندار به نتیجه رسیده و بزودی زمین هایی در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد.

 

وی یادآور شد: معلمان نمونه استانی و شهرستانی بر اساس اجرای کارهای پژوهشی، اموزشی، فرهنگی در آموزش و پرورش شناسایی و انتخاب شدند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal