آخرین اخبار

23. آبان 1398 - 19:52   |   کد مطلب: 34014
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور:
استخدام دهیاران ابدا اتفاق نمی افتد/وظیفه دولت ایجاد اشتغال نیست!!
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت: اضافه شدن ۳۷ هزار دهیاری به بدنه دولت ابدا اتفاق نخواهد افتاد، مجلس هم این اجازه را به ما نخواهد داد که دهیاران را استخدام کنیم، البته ۷ هزار دهیار تمام وقت خواهیم داشت.

به گزارش آوای سیدجمال، سعیدرضا جندقیان بیدگلی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بعدازظهر امروز در جمع دهیاران شهرستان اسدآباد با بیان اینکه۳۷ هزار و ۱۰۰ دهیاری در سطح کشور وجود دارد، اظهار کرد: بعداز انقلاب و تأسیس دهیاری ها روند توسعه روستاها رو به رشد بوده است‌.

 

وی با بیان اینکه در طول تاریخ کشور، بدون برنامه در دولت احمدنژاد ۶۲۱ روستا به شهر تبدیل شد، گفت: در حال حاضر هزار و ۲۸۰ شهر داریم که با گه با تبدیل ۶۲۱ روستا به شهر، نظام توزیع فضایی را بر هم زدند.

 

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ارائه لایحه دهیاریها در دولت خبر داد و گفت: این لایحه بعداز بررسی در دولت به مجلس تقدیم می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اضافه شدن ۳۷ هزار دهیاری به بدنه دولت ابدا اتفاق نخواهد افتاد، مجلس هم این اجازه را به ما نخواهد داد که دهیاران را استخدام کنیم، البته ۷ هزار دهیار تمام وقت خواهیم داشت.

 

جندقیان بیدگلی با بیان اینکه بر اساس آمار مرکز پژوهش های مجلس ۳۵۰ هزار نفر در شهرداریها اضافی هستند، افزود: این در حالی است که ۲۲ هزار پست خالی داریم و اینها با سفارشات شورای شهر مشغول به کار شدند.

 

وی با بیان اینکه دولت وظیفه اش تولید اشتغال نیست بلکه تسهیل‌گر است، تصریح کرد: شأن دهیاران را ارتقا می دهیم.

 

 

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور افزود: تنها وامی که بدون ضمانت داده می‌شود، به دهیاریهاست و دهیاران باید از این طرح و تسهیلات استفاده کنند.

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal