آخرین اخبار

22. دى 1398 - 16:38   |   کد مطلب: 34608
فرماندار اسدآباد گفت: دهیاران با رعایت اصل بی‌طرفی، از بکارگیری امکانات و فرصت‌های دولتی در حمایت یا علیه کاندیداها خودداری کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی فرماندار اسدآباد، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور و سالم مجلس شورای اسلامی گفت: دهیاران در انتخابات آتی بی طرف باشند چرا که طبق ماده ۵۹ قانون انتخابات اگر حمایت دهیاری از فرد خاصی در انتخابات محرز شود، بلافاصله عزل خواهد شد.

 

او اقدامات انجام شده برای رفاه مردم در برخی روستا‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و افزود : بازرسی از مدارس و نانوایان هم برای رفع مشکلات احتمالی باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد،

 

فرمانداراسدآباد با تاکید بر حمایت فرمانداری از دهیاران فعال گفت: در پایان سال دهیار و روستای نمونه هر بخش انتخاب و از آن ها تجلیل خواهد شد.

 

درویشی افزود: برای توسعه بیشتر روستا ها و حل مشکلات ،دهیاران  و اعضای شوراهای اسلامی روستاها موظف هستند مشکلات روستاها را به بخشدار و فرماندار گزارش دهند .

 

او در ادامه اضافه کرد: آموزش پرورش برای سرویس مدارس روستا‌ها تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است، اما به علت توجیه نبودن اهالی روستا‌ها بسیاری از دانش آموزان در این هوای سرد با پای پیاده به مدرسه می‌روند.

 

رئیس شورای تأمین اسدآباد در پایان به برگزاری مراسم یاد بود سردار سپهبد شهید سلیمانی در روستا‌های اسدآباد اشاره کرد و گفت: اهالی روستاهای اسدآباد به عنوان یک شهر شهید پرور مردمانی ولایی و ارزشی هستند که پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به صورت خودجوش مراسم یاد بود این شهید گرانقدر را  با استقبال‌ و حضور بی نظیری از سوی اهالی روستا‌ها برگزار کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal