آخرین اخبار

14. آذر 1398 - 14:17   |   کد مطلب: 34223
با حضور مسئولان شهرستان اسدآباد، خانه بهداشت روستای موسی‌آباد با استقرار یک پزشک ارتقاء یافت و روستای موسی آباد و روستاهای اطراف آن از خدمات درمانی و بهداشتی این خانه بهداشت بهره مند خواهند شد.

به گزارش آوای سیدجمال، پیش از ظهر امروز طی مراسم افتتاحیه ای، یک پزشک در خانه بهداشت روستای موسی‌آباد اسدآباد استقرار یافت و قرار است که علاوه بر موسی آباد، روستاهای دولت آباد، نعمت آباد، علی آباد، نصرت آباد و پیرشمس الدین را نیز تحت پوشش داشته باشد.

 

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در این زمینه اظهار کرد: این خانه بهداشت با استقرار یک پزشک جمعیت هزار و ۴۴۳ نفری روستای موسی‌آباد را از خدمات درمانی و بهداشتی بهره مند سازد.

 

بهنام رضا مخصوصی افزود: این خانه بهداشت علاوه بر روستای موسی آباد روستاهای اطراف آن به تعداد دو هزار و 810 نفر را زیر پوشش خود خواهد داشت.

 

وی افزود: با استقرار پزشک و وجود بیش از 53 قلم دارو در این خانه بهداشت، مردم این روستاها دیگر مشکل دارویی نخواهند داشت و از رفت و آمد به اسدآباد کاسته خواهد شد.

 

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد یادآور شد: استقرار پزشک در این خانه بهداشت به مدت سه روز در هفته خواهد بود.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس هم گفت: شأن و منزلت مردم روستای موسی آباد به دلیل تقدیم 35 شهید به انقلاب بالاتر از این ها است و بزودی این خانه بهداشت به پایگاه مرکز سلامت ارتقاء خواهد یافت.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal