آخرین اخبار

18. آذر 1398 - 9:12   |   کد مطلب: 34261
رئیس دانشگاه پیام نور همدان گفت: دلیل انتقال سیستم‌های رایانه از فامنین به اسدآباد استفاده این شهرستان از امکانات است که پس از پایان امتحانات رایانه‌های امانتی به این مرکز بازگردانده خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، طی روزهای اخیر تجهیزاتی از دانشگاه پیام نور واحد فامنین به واحد اسدآباد انتقال یافته که باعث حرف و حدیث‌هایی شده بود بنابراین علت آن این اقدام را از رئیس دانشگاه پیام نور جویا شدیم.

 

رئیس دانشگاه پیام نور همدان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: آزمون‌های دانشگاه پیام نور واحد فامنین به صورت کاغذی و در اسدآباد به صورت الکترونیکی است، بنابراین واحد اسدآباد تجهیزاتی همچون رایانه نیاز داشت که از فامنین به این مرکز انتقال یافت.

 

صفی‌الله صفایی بیان کرد: انتقال سیستم از فامنین به اسدآباد به صورت امانتی است و پس از پایان امتحانات به این مرکز بازگردانده خواهد شد چون تجهیزات به نام شهرستان فامنین است.

 

وی گفت: در یک مرحله ۱۰ دستگاه و در مرحله دیگر ۲۰ دستگاه رایانه از مرکز فامنین انتقال یافته اما امانتی است و برمی‌گردد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان در خصوص انتقال ماشین‌آلات کشاورزی از واحد فامنین نیز گفت: با توجه به اینکه دیگر رشته کشاورزی در فامنین ارائه نمی‌شود، بنابراین تراکتور مرکز پیام نور فامنین به مرکزی که این رشته ارائه شده و نیاز به تجهیزات دارد، انتقال یافته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal