آخرین اخبار

10. اسفند 1394 - 17:47   |   کد مطلب: 30407
در طی پیامی بسیج دانشجویی پیام نور از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، طی پیامی بسیج دانشجویی شهید خزاعی دانشگاه پیام نور اسدآباد به پایگاه خبری تحلیلی آوای سیدجمال از حضور پر شکوه مردم در انتخابات قدردانی کردند.

 

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

  •    خداوند بلند مرتبه و دانا را شاکریم که بار دیگر مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان      اسدآباد را در یک آزمون حساس به پیروزی رسانید.

 

  • این آگاهی و بینش مجدد مردم عزیز که با حضور و مشارکت چشم گیری به همراه بود را باید از دو  جنبه، یعنی لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری و اعلام برائت از دشمنان اسلام و کشور عزیز ایران دانست.

 

  • مردمی که با حضور خود،این بار در دو انتخاب مهم و اساسی در دو مجلس حساس و پر قدرت نظام اسلامی ایران ثابت کردند در ناامید کردن دشمنان که در چشم اندوزی ها و حیله هایی که علیه ایران در سر دارند ثابت قدم هستند.

 

  • اینکه بازهم این مردم وفادار شهرستان اسدآباد،بلکه ملت سرافراز ایران،در پای صندوق های رای،با این شور زیبا شرکت کردند؛ نشان دهنده این است که به آینده شهر ودیار خود بی تفاوت نیستندو بار دیگر نیز، مردم سالاری دینی را در چهره ی درخشان و پر اقتدار خود به جهانیان نشان دهند.

 

  • بدینوسیله وظیفه ی خود می دانیم که از این بصیرت، حضور، شور و و لبیک به دعوت مقام عظمای ولایت قدردانی کنیم و از خداوند متعال سعادت و توفیق را برای نمایندگان منتخب، کاندیداهای شرکت کننده، ستاد اجرایی، همه دست اندرکاران این برنامه عظیم و مردم ولایت مدار کشور عزیز ایران، به ویژه شهرستان اسدآباد، مسالت نمائیم.

              

               بسیج دانشجویی شهید خزاعی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد

                /10اسفند/1394

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal