آخرین اخبار

24. آذر 1398 - 20:03   |   کد مطلب: 34329
دادستان شهرستان اسدآباد بر فعال کردن بسیج ادارات تأکید کرد و گفت: امروزه در جامعه یکی از مسائل مهم پیرامون مسائل اخلاقی بانوان است و خدا را شاکریم که در اسدآباد کمترین فساد اخلاقی وجود دارد و البته همین کمتر هم نباید باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا سلطانی‌متهور در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد با بیان اینکه دایره فریضه الهی امر به منکر و نهی از منکر وسیع است، اظهار کرد: یکی از دغدغه های رهبر انقلاب، مسئولان نظام و دستگاه قضایی کاهش پرونده‌های کیفری است که توجه به این فریضه الهی می تواند در کاهش پرونده‌ها اثر گذار باشد.

 

وی با اشاره به اینکه متأسفانه جلسات امر به معروف و نهی از منکر گاها بدون نتیجه است و خروجی آن در سطح شهرستان مشخص نیست، گفت: مدیران ادارات و نهادها در جلسه آتی گزارشی از اقداماتی که در راستای امر به معروف در جامعه هدفشان انجام شده، ارائه دهند تا ببینیم چه خروجی داشته است.

 

 

دادستان شهرستان اسدآباد بر فعال کردن بسیج ادارات تأکی کرد و گفت: امروزه در جامعه یکی از مسائل مهم پیرامون مسائل اخلاقی بانوان است و خدا را شاکریم که در اسدآباد کمترین فساد اخلاقی وجود دارد و البته همین کمتر هم نباید باشد.

 

 

وی تأکید کرد: باید امروز نشاط اجتماعی در بین دانشجویان بیشتر باشد و دنشگاه‌ها به امور دانشجویان بپردازند تا مبادا در معرض خطرات و آسیبهای اجتماعی قرار بگیرند.

 

 

سلطانی‌متهور با بیان ایکه نیروی انتظامی باید برای راه اندازی گشت امنیت اخلاقی در سطح شهر با استان مکاتبات و پیگیری داشته باشند، افزود: نباید شهر را در زمان شلوغی به حال خود رها کرد و باید حضور نیروی انتظامی بیشتر نمود داشته باشد.

 

 

وی با بیان اینکه شهرداری نماد ارتقاء فرهنگی است و در کنار ظاهر و سیمای شهری دست به اقدامات فرهنگی خوب بزند، افزود: هرچه اجرای کار فرهنگی در سطح شهرستان بیشتر باشد جرائم کمتری کاهش مییابد.

 

 

دادستان شهرستان اسدآباد با انتقاد از اینکه اسدآباد نسبت به سالیان گذشته تفاوتی نکرده است، گفت: البته اخیرا" با وجود شهرداری خوش فکر و خوش ذوق شاهد اقداماتی هستیم که باید پر رنگ تر شود.

 

 

وی با تأکید بر اینکه اداره برق اسدآباد باید در نقاط کور و تاریک روشنایی ایجاد کند، افزود: مجرمین و افرادی ناپخته ای که می‌خواهند در تاریکی شب دست به اقدام و یا جرمی بزنند و مرتکب گناه شوند، با وجود روشنایی این اتفاق رخ نخواهد داد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal