آخرین اخبار

24. آذر 1398 - 20:18   |   کد مطلب: 34330
امام جمعه اسدآباد گفت: دانشگاه سیدجمال برای دانشجویانی که در خوابگاه پیام نور مستقر هستند، سرویس تهیه کند، چرا که پیاده رفتن دانشجویان از یک لحاظ در این سرمای زمستان برای ما دردآور است و از لحاظ دیگر باید زمینه تهدید و فرصت طلبی را بر فرصت‌طلبان ببندیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام سیدموسی حسینی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر  شهرستان اسدآباد با اشاره به اهمیت امر به معروف و جایگاه آمران به معروف، اظهار کرد: در واقع امر به معروف سلامت جامعه و نظارت عمومی است که از آمران آن می‌توان به عنوان جانشینان پیامبران بر روی زمین یاد کرد. 

 

وی با بیان اینکه جامعه با امر به معروف اصلاح و نظام اسلامی با توجه به آن قوام پیدا میکند، گفت: نباید تذکر لسانی در جامعه را نایده گرفت و قطعا" همه ما نواقصی در رفتار، گفتار و کردارمان داریم و باید توجه به امر به معروف‌ها قطعا" اثر بخش است.

 

وی گفت: ما مردمی می‌خواهیم که متدین باشند و اگر تذکر لسانی در جامعه را جدی بگیریم، قطعا" جامعه اصلاح و مردمان دیندار بیشتر خواهند بود.

 

امام جمعه اسدآباد با انتقاد از نیروی انتظامی در راه اندازی گشت امنیت اخلاقی، گفت: متأسفانه حضور نیروی انتظامی در سطح شهر کمرنگ شده است و این نیروی بازدارند باید بیشتر حضورش نمود داشته باشد.

 

وی گفت: ما در بحث وجود گشت امنیت اخلاقی بگیر و ببند نداریم تنها می‌خواهیم با حضور این گشت‌ها راه را بر جوانان فرصت‌طلب ببندیم و شهر رو به فساد اخلاقی نرود.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه دانشگاه سیدجمال الین اسدآبادی باید برای دانشجویانی که در خوابگاه پیام نور مستقر هستند، سرویس تهیه کند، افزود: پیاده رفتن دانشجویان از یک لحاظ در این سرمای زمستان برای ما دردآور است و از لحاظ دیگر باید زمینه تهدید و فرصت طلبی را بر فرصت‌طلبان ببندیم.

 

رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآباد هم با بیان اینکه تهیه سرویس حمل و نقل برای دانشجویان از سوی دانشگاه منع قانونی دارد، اظهار کرد: بنده حق ندارم که مینی بوسی در اختیار سرویس دانشجویان بگیرم به لحاظ قانونی ممنوعیت داریم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal