آخرین اخبار

1. دى 1398 - 23:13   |   کد مطلب: 34394
رییس هیات بسکتبال مهاباد گفت: حریفان تیم دیار این شهرستان در مسابقات لیگ دسته ۲ کشور با توجه به انصراف تعدای از تیم‌ها از این رقابت‌ها تغییر یافت.

به گزارش آوای سیدجمال، شریف عبده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته ۲ کشور که مهرماه گذشته با شرکت ۱۹ تیم شرکت کننده در محل فدراسیون بسکتبال انجام شد بود با کناره گیری ۲ تیم در گروه مهاباد تغییر کرد.

 

 

وی اضافه کرد: براساس آخرین برنامه فدراسیون بسکتبال کشور در این مرحله، تیم‌ها در یک گروه پنج تیمی و سه گروه چهار تیمی به مصاف هم می‌روند و مقرر شده از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

 

 

وی ادامه داد: تیم دیار مهاباد در گروه دوم این بازی‌ها با تیم‌های درفک رشت، شهدای بابل و راک شیمی تهران هم‌گروه شده است.

 

 

رییس هیات بسکتبال مهاباد اظهار داشت: بابل میزبان مرحله نخست گروه دوم این رقابت‌ها است و در اولین مسابقه این گروه تیم بسکتبال دیار مهاباد چهارشنبه ۱۱ دیماه جاری به مصاف تیم درفک رشت خواهد رفت.

 

 

«عبده» عنوان کرد: سال گذشته هم تیم هیات بسکتبال این شهرستان که با تیم‌های اسدآباد همدان، مهتاب قم، افلاک لرستان و طلای سبز رفسنجان هم‌گروه بود با ۲ شکست و یک پیروزی از صعود به دوره دوم باز مانده بود.

 

 

وی با بیان اینکه سال گذشته مهاباد میزبان مرحله برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته ۲ کشور بود، گفت: امسال هم این شهرستان برای دور برگشت این رقابت‌ها به فدراسیون درخواست میزبانی داده است.

 

رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته ۲ کشور مردان ۱۲ آذر با حضور ۱۹ تیم شروع خواهد شد.

 

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal