آخرین اخبار

16. دى 1398 - 11:58   |   کد مطلب: 34543
سردار مظاهر مجیدی از برگزاری مراسم شب هفت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام (ره) همدان خبر داد و گفت: این مراسم از نماز مغرب و عشاء و گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص سال حاج سعید اسلامیان با سخنرانی سردار شادمانی برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی خبرهای غم‌انگیزی از رحلت امام راحل تا شهادت شهیدان رجایی و باهنر و شهادت سرداران دفاع مقدس و جبهه مقاومت را شنیده و دیده‌ایم، اظهار کرد: خبر شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای همه ما حزن‌آور و سخت است.

 

وی با تأکید بر اینکه این سردار بزرگ اسلام در طول ۴۱ سال رشادت و مبارزه توانست الگوی تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد، افزود: تحمل این چنین خبری برای همه ما سنگین است اما همه باید برای بقای اسلام فدایی باشیم.

 

سردار مجیدی با قدردانی از مردم و خانواده شهدای همدان در برگزاری با شکوه برنامه‌های سوگواری سردار شهید سلیمانی، بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده همزمان با مراسم تدفین این شهید بزرگوار در کرمان، مردم همدان نیز روز سه‌شنبه در میدان امام (ره) مراسم سوگواری سردار شهید سلیمانی را برگزار می‌کنند.

 

 

وی با بیان اینکه اخبار شهادت سردار شهید سلیمانی همچنان در رأس اخبار مهم تمام کشورهای جهان قرار دارد، افزود: شهادت چنین دلاورمردانی زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) خواهد شد.

 

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: از همه اقشار مختلف مردمی دعوت می‌شود فردا در تجمع بزرگ بزرگداشت سردار سلیمانی در میدان امام(ره) حضور گسترده و چشمگیری داشته باشند.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص معرفی شهید شاخص استان همدان در سال جاری نیز یادآور شد: شهید شاخص استان شهید حاج سعید اسلامیان در لشکر ۳۲ انصارالحسین(ع) نقش‌آفرین و از نیروهای فعال منطقه پاوه در زمان جنگ تحمیلی بود و دهه ۶۰ نقش خانواده این شهید در برخورد با نفاق و احزاب زبانزد بوده است.

 

 

سردار مجیدی با بیان اینکه در عملیات کربلای ۵ در شلمچه حضور این شهید بزرگوار بسیار موثر بود، خاطرنشان کرد: این شهید بی‌دغدغه، با قامتی ایستاده در آتش و خون در خط مقدم جبهه و در خاکریزها حرکت می‌کرد که این موجب دلگرمی رزمندگان بود.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم شب هفت سردار سلیمانی در همدان، گفت: ۱۹ دی‌ماه همزمان با شب هفت سردار شهید سلیمانی مراسم گرامیداشت این سردار بزرگ و شهید حاج سعید اسلامیان شهید شاخص امسال همدان در حسینیه امام(ره) از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در نقاط مختلف استان تا چهلمین روز شهادت این سردار بزرگ ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal