آخرین اخبار

17. دى 1398 - 15:28   |   کد مطلب: 34555
سردار مهدی فرجی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی مانند برخی قدرت طلبان در دولت قبل نبود که با عدالت عدالت گفتن به جان ولایت بیافتد، چرا حاج قاسم ۴۱ سال از عمرش شب و روز نداشت و در اطاعت‌پذیری از ولایت حرف نداشت

به گزارش آوای سیدجمال، جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در مراسم بزرگداشت شهید حاح قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهر اسدآباد، حضور مردم این شهر را در تجلیل از مجاهدت های شهید قاسم سلیمانی باشکوه و پر از معنا و هوشمندانه خواند و اظهار کرد: خون یک شهید پر آوازه در دل ها چه می کند که اینگونه بی تاب و به عشق مردم به خیابان ها می آیند.

 

وی با اشاره به اولین آشنایی مردم استان همدان با سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: اولین بار مردم این استان در دهه ۶۰ و در عملیات رمضان با سردار شهید سلیمانی آشنا شدند که وی فرماندهی گردن ها را برای حضور در این عملیات برعهده داشت.

 

سردار فرجی تصریح کرد: شهید حاح قاسیم سلیمانی همیشه از مردم استان همدان به نیکی یاد می کرد و می گفت مردم همدان همیشه تنگه های احد انقلاب اسلامی را در مقاطع مختلف حفظ کردند.

 

 

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به عملیاتهای دوران دفاع مقدس و نقش مردم اسدآباد و استان همدان در این دوران اشاره کرد و گفت: شهید حاج قاسم هرجا که می دید مردم استان همدان هستند، با احترام خاصی رفتار می کرد و این نشانه بزرگی اوست.

 

 

وی با بیان اینکه حاج قاسم باید به دست امریکا شهید می شد، چراکه قیمتش خیلی بالا و انسان بزرگی بود عنوان کرد: کارها و اقدامات شهید سلیمانی در سوریه و عراق حرف نداشت، ایشان در طول عمرش نترسید و تا بیست متری داعش می رفت و مقابل آنان می ایستاد.

 

 

سردار فرجی با اینکه شهید سلیمانی درس به یادماندنی به داعش داد، افزود: اطاعت پذیری و تبعیت پذیری حاج قاسم از ولایت و رهبری مثال زدنی است و در کشور ما کسی به مانند سردار سلیمانی از رهبری اطاعت پذیری نداشت.

 

 

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروزه هر مسئولی وقتی می خواهد صحبت کند، ابتدای صحبش از رهبر انقلاب است اما کسی که با جان و دل ولایت پذیر و اطاعت پذیر باشد کم داریم.

 

 

وی با بیان اینکه ملت ایران یکبار دیگر با حضورشان در استقبال از شهید سلیمانی رأی به جمهوری اسلامی دادند، افزود: حاج قاسم ولایتمدار بود، هیچ موقع حرف دشمن شاد کن نزد و دل رهبری را به درد نیاورد اما امروز برخی از مسئولان ما با سخنرانی هایشان جامعه را ملتهب می کنند.

 

 

سردار فرجی افزود: حاج قاسم هیچ وقت در عمر مبارکش یک حرف وحدت شکن نزد و همیشه وحدت آفرین بود و تبعیت پذیری محض داشت.

 

 

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ادامه داد: سردار سلیمانی مانند برخی قدرت طلبان در دولت قبل نبود که با عدالت عدالت گفتن به جان ولایت بیافتد، چرا حاج قاسم ۴۱ سال از عمرش شب و روز نداشت و در اطاعت‌پذیری از ولایت حرف نداشت.

 

وی افزود: ولایت مداری او در عمل بود، نه در شعار؛ بگونه ای که حتی سربازان و  فرمانده ارتش سوریه او را بالاتر از خود می دانستند و از او درس می گرفتند،

 

فرجی با بیان اینکه برخی می‌گویند مگر آقای قاآنی می تواند جای حاج قاسم باشد، باید گفت بله می تواند چرا که حاج قاسم او را به رهبری معرفی کرده است و او را استاد جنگیدن با داعش می دانست.

 

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب عقلانی حرکت می کند و ما اجازه نمی دهیم خون مطهر شهید سلیمانی پایمال شود و باید انتقام خون شهید را با همین حضورها گرفت.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal