آخرین اخبار

5. آذر 1398 - 14:32   |   کد مطلب: 34133
جانشین سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان:
مشکلات اخیر در کشور بحث بنزین نبود بلکه طراحی دشمن بود
جانشین سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: مشکلاتی که اخیراً در کشور به وجود آمد، بحث بنزین نبود بلکه طراحی دشمن بود که کشور را به آشوب بکشانند.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مهدی فرجی ظهر امروز در تجمع باشکوه بسیجیان شهرستان اسدآباد با عنوان «اقتدار و مقاومت» در سالن شهدای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: شهیدمحمد رسول رضایی در وصیت نامه خود قید کرده بود «در تشییع جنازه‌ام پرچم آمریکا را آتش بزنید تاهمه بدانند من ضد آمریکایی و تابع ولایت وفقیه هستم».

 

وی به وجود عکس این شهید ۱۳ ساله اسدآبادی بر دیوار منزل رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام با وصیت خود به ما درس استکبارستیزی داد و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

جانشین سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان بیان کرد: امروز بصیرت مردم اسدآباد را باید در وجود شهید ۱۳ ساله‌ای دید که همچون شهید فهمیده بود و به خوبی درک درستی از استکبارستیزی داشت که در وصیت خود نیز به آن اشاره کرده بود.

 

وی با تأکید بر اینکه اسدآباد از شهرستان‌های استکبارستیز با مردمی بصیر و سیاسی بدون مشکل انتظامی و امنیتی است  افزود: حضور مردم در راهپیمایی اخیر در حمایت از رهبر انقلاب بی‌نظیر بود.

 

مشارکت مردم اسدآباد در انتخابات از نرم کشوری بالاتر است

سردار فرجی حضور ۷۵ درصدی مردم اسدآباد در انتخابات‌های مختلف را بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات از میانگین و نرم کشوری بالاتر بوده و این حضور معنادار و زبانزد عام و خاص است.

 

وی به حضور نیروهای بسیجی شهرستان اسدآباد در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: اکثر نیروهای اسدآبادی حاضر در دوران دفاع مقدس از فرماندهان اثرگذار بودند که این مهم فراموش نشدنی است.

 

جانشین سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به دوران دفاع مقدس و نقش پررنگ بسیج در جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: با حضور بسیج صدام شکست خورد و بیشترین شهدای جنگ تحمیلی از نیروهای بسیج بود.

 

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در پی گرانی بنزین، یادآور شد: مشکلاتی که اخیراً در کشور به وجود آمد، بحث بنزین نبود بلکه طراحی دشمن بود که کشور را به آشوب بکشانند.

 

فرجی با اشاره به حضور فعالانه و آگاهانه بسیج در خاموش کردن آشوب‌های اخیر اظهار کرد: امروز بسیجیان با حضورشان در مقابله با اغتشاشگران نشان دادند که زخم را بر تن خود قبول می‌کنند تا خدشه ای به مردم و نظام وارد نشود.

 

وی با بیان اینکه امروز ما و بسیجیان در خط مقدم فشارها را متحمل می‌شویم که فشاری بر مردم نباشد گفت: البته اغتشاشات اخیر قابل قیاس با بیش از ده‌ها برابر عملیات‌ها همچون عملیات کربلای ۸ نبود.

 

جانشین سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان بیان کرد: متأسفانه امروزه برخی‌ قدردان نعمت امنیت نیستند و باید بدانند ما در جنگ تحمیلی حتی از داشتن یک وسیله ساده هم محروم بودیم  اما امروز به برکت وجود دانشمندان بسیجی از امکانات دفاعی خوبی بهره‌مند هستیم.

 

وی در پایان یادآور شد: در دوران دفاع مقدس جنگ ما با عراق نبود بلکه با آمریکا و اسراییل در جنگ بودیم و امروز برخی‌ها بدانند که با دیپلماسی نمی‌شود، امنیت را برقرار کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal