آخرین اخبار

14. بهمن 1398 - 14:18   |   کد مطلب: 34777
دبیر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در شهرستان اسدآباد گفت: با توجه به ارزیابی کمیته نظارت و ارزیابی ستاد دهه فجر، کم کاری کارگروه ها و دستگاه ها در اجرای برنامه های دهه فجر پس از این ایام رسانه ای می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، علی جمور اظهار کرد: رئوس برنامه های دهه مبارک فجر به تمام دستگاه های اداری شهرستان ارسال شده که لازم است مجریان و دستگاه های اجرایی پیشنهاد دهنده برنامه ها، ضمن دعوت از مسئولان ادارات و آحاد جامعه نسبت به برگزاری هرچه باشکوه برنامه ها اقدام کنند.

 

وی با اشاره به عملکرد بسیار ضعیف بعضی از دستگاه های فرهنگی در شهرستان و نظر به فعالیت کمیته نظارت و ارزیابی ستاد دهه مبارک فجر و رصد فعالیت ها و برنامه‌های کارگروه‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برنامه های دهه فجر تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد، کمیته نظارت و ارزیابی، تمام فعالیت‌ها را رصد می کند و در صورتی که دستگاهی در اجرای فعالیت های دهه فجر کم کاری کرده باشد، اسامی ادارات کم کار در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

 

روز گذشته امام جمعه اسدآباد در جشن انقلاب کارخانه آرد زرین این شهرستان از عدم حضور مسئولان ادارات در برنامه های فرهنگی شهرستان انتقاد کرده بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal