آخرین اخبار

20. بهمن 1398 - 13:17   |   کد مطلب: 34838
جانشین رییس پلیس راه استان:
گردنه های همدان مه آلود است
کولاک زمینی به همراه مه غلیظ گردنه‌های این استان را فرا گرفته است

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از همدان پرس؛ جانشین رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: کولاک زمینی به همراه مه غلیظ گردنه‌های این استان را فرا گرفته است.

سرهنگ غلامعلی همایی با اعلام این خبر بیان کرد: هم اینک شاهد کولاک زمینی در گردنه های اسدآباد، "آوج" و "همه کسی" هستیم و شدت آن در گردنه اسدآباد بیشتر است.

 

وی اضافه کرد: به علت محدودیت دید افقی، رانندگان باید با سرعت مطمئنه تردد داشته باشند تا در صورت نیاز بتوانند خودرو را در به راحتی متوقف کنند.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: هم اینک تمامی جاده های این استان به جز همدان - گنجنامه - تویسرکان، باز هستند و تردد در آن جریان دارد.

 

سرهنگ همایی افزود: در صورت نیاز برای کشنده ها و تریلرهای تک محور محدودیت تردد به صورت مقطعی ایجاد می شود تا شاهد راهبندان و ایجاد ترافیک نباشیم.

وی اظهار داشت: هنگام بروز کولاک و مه شدید استفاده از چراغ های مه شکن ضروری است همچنین باید فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کرد.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته حادثه رانندگی مهمی رخ نداده است بیان کرد: هر چند هم اینک نیازی به استفاده از زنجیر چرخ نیست اما همراه داشتن آن ضروری است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal