آخرین اخبار

28. آذر 1399 - 20:42   |   کد مطلب: 37692
سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر تمامی مسیرهای این استان از جمله جاده قدیم همدان – تهران، آزاد راه همدان- ساوه، همدان – ملایر، گردنه‌های اسدآباد، همه کسی و سوباشی را مه غلیظ فرا گرفته است.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر تمامی مسیرهای این استان از جمله جاده قدیم همدان – تهران، آزاد راه همدان- ساوه، همدان – ملایر، گردنه‌های اسدآباد، همه کسی و سوباشی را مه غلیظ فرا گرفته است.

 

وی بیان کرد: با وجود بارش مقطعی برف در شمال استان و باران در ناحیه جنوبی همدان هیچیک از مسیرها مسدود نشده است و تردد در آن بدون استفاده از زنجیر چرخ جریان دارد.

 

رییس پلیس راه استان همدان گفت: هم اینک تمامی جاده های این استان خیس و لغزنده هستند و با توجه به مه گرفتگی سرعت خودروها به ۳۰ کیلومتر در ساعت کاهش یافته است.

 

سرهنگ عزیزی از رانندگان خواست در مسیرهای مه آلود با چراغ روشن و نور پایین حرکت کنند همچنین تمامی سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.

 

وی اظهار داشت: روز گذشته یک دستگاه کامیون با موتورسیکلت در کیلومتر ۸۰ جاده همدان – بیجار برخورد کرده و سبب مرگ موتورسوار شد.

 

رییس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: هر چند در این سانحه به علت بی توجهی راننده کامیون به جلو وی مقصر شناخته شد اما در شرایطی بارندگی ورود دوچرخه و موتورسیکلت به سطح جاده ممنوع است.

 

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: شمار مرگ موتورسواران در سوانح جاده ای این استان افزایشی است و بیشترین علت رشد بی توجهی موتورسواران به قوانین راهنمایی و رانندگی، استفاده نکردن از کلاه ایمنی و رانندگی بدون داشتن مهارت و حتی گواهینامه است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal