آخرین اخبار

11. اسفند 1398 - 8:20   |   کد مطلب: 35036
معاون امور بازرگانی و تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در بازار شب عید با هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی و غیر منطقی برخورد جدی صورت می‌گیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع مجید زرین‌دلاور در گفت‌وگو با خبرنگارما با بیان اینکه میوه شب استان همدان تأمین و در روزهای پایانی اسفندماه در مراکز مشخص شده توزیع می‌شود اظهار کرد: سیب و پرتقال به مانند سال‌های گذشته تهیه و ذخیره‌سازی شده و جای نگرانی وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه بر اساس تجربیات سال‌های گذشته  ۶۰۰ تن سیب و یک‌هزار و 300 تن پرتقال ذخیره شده است افزود: 50 واحد در شهر همدان و در سایر شهرستان‌ها به تناسب نیاز و موقعیت جغرافیایی توزیع میوه شب عید را بر عهده دارند.

 

معاون امور بازرگانی و تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در ادامه با تأکید بر اینکه سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نیز تا عید از طریق شبکه‌های رسمی توزیع می‌شود تصریح کرد: کالاهایی چون گوشت، مرغ، شکر، برنج و روغن نیز به اندازه کافی تأمین شده است و توسط واحدهای صنفی منتخب بین مردم توزیع می‌شود.

 

وی ادامه داد: هر واحدی که شرایط لازم را داشته باشد در شب عید به کار گرفته می‌شود و از ظرفیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز استفاده می‌شود.

 

زرین‌دلاور درباره نظارت بر بازار برای جلوگیری از بروز تخلف و سوء استفاده‌های احتمالی نیز گفت: طرح‌های مختلفی با همکاری سایر دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار طراحی شده که برای کنترل و نظارت بازار شب عید اجرا می‎شود.

 

وی با بیان اینکه گشت‌های مشترک طراحی شده است و با افزایش قیمت غیر منطقی و غیر قانونی برخورد قاطعانه خواهد شد اظهار کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی نیز که در طول سال تیم‌های نظارتی خود را روانه بازار می‌کنند در شب عید فعال‌تر خواهند بود.

 

معاون امور بازرگانی و تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: با هماهنگی و همکاری یکدیگر سعی می‌کنیم بهترین شرایط ممکن را برای شب عید مردم رقم بزنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal