آخرین اخبار

5. فروردين 1399 - 9:42   |   کد مطلب: 35221
علیرضا سلطانی‌متهور با بیان اینکه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، 100 واحد صنفی در شهرستان توسط اتاق اصناف بازرسی شده است، گفت: از این تعداد 29 مورد پلمپ شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از پلمب 29 واحد صنفی و ورزشی مختلف در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این واحدها شامل واحدهای غیر ضروری است که در حال حاضر سلامت مردم را با توجه به شیوع ویروس کرونا به خطر می‌اندازد.

وی با بیان اینکه تنها سوپرمارکت‌های محله ای مجاز به فعالیت هستند، گفت: در صورتی که مسافران غیر بومی در داخل شهر باشمند، باید به خارج از استان هدایت شوند و از ورود و وجود خودروهای غیر بومی جلوگیری و برخورد شود. 

سلطانی‌متهور با بیان اینکه اکیپی از نیروهای انتظامی، سپاه، اصناف، صمت، تعزیرات، فرمانداری تشکیل شده که بر مراکز و واحدهای مختلف 
نظارت کنند، افزود: البته عدم انتشار و شیوع ویروس کرونا بستگی به مردم دارد که از خانه خارج نشوند و رعایت امور بهداشتی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه از 100 واحد صنفی در شهرستان توسط اتاق اصناف بازرسی شده است، گفت: از این تعداد 29 مورد پلمپ شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد بااشاره به نامگذاری امسال با عنوان "جهش تولید"، گفت : با توجه به نامگذاری امسال می‌طلبد که مسئولان جهشی به همت و تلاش شان بدهند که این خدمت و تلاش در سفره مردم احساس شود البته ما هم در دستگاه قضا جز این مسئولان هستیم و این همت را خواهعیم داشت.

وی در خصوص راهکارها برای تحقق شعار «جهش تولید» گفت: راهکار ما در دستگاه قضا برای تحقق عملی این شعار در چند حوزه می تواند باشد که یکی از این راهکار این است افرادی که تسهیلات دولتی دریافت می‌کنند و در جای خود هزینه نمی کنند، با انان برخورد شود.

سلطانی‌مهتور همچنین افزود: بنا داریم در برداشتن موانع بانکی شرکت‌ها و یا واحدهای تولیدی همتی مضاعف برداریم تا مشکلات آنان برطرف شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal