آخرین اخبار

5. فروردين 1399 - 15:34   |   کد مطلب: 35226
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد:
توقیف خودروهای غیربومی درصورت تردد
افشین یاری گفت: نسبت به خودروهایی غیر بومی که در سطح شهر در حال تردد بودند، در مرحله اول تذکر و در صورت مشاهده دوباره خودرو و عدم خروج از شهر آن را توقیف می کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی انتشار خبری در خصوص مهلت دو ساعته به مسافران نوروزی برای خروج از شهر، از سوی فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، گلایه‌های زیادی در زمینه عدم اجرای این دستور، در قالب پیام مردمی دریافت کردیم.

 

در یکی از این پیام‌ها آمده بود که «سواری‌های غیر بومی در سطح کوچه‌های شهرک سیداحمد و پاسداران، وجود دارد و حتی دیگر گوچه‌ها!»

 

این موضوع را با فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در میان گذاشته و پیگیر آن شدیم که نحوه برخورد با این خودروها چگونه است.

 

افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در این زمینه به خبرنگار ما؛ گفت: خروج خودروهای غیر بومی از روز گذشته آغاز شده و این امر دز راستای پیشگیری و جلوگیری از ابتلای همشهریان اسدآبادی به ویروس کرونا است.

 

وی اظهار کرد: ما نسبت به خودروهایی غیر بومی که در سطح شهر در حال تردد بودند، در مرحله اول تذکر و شماره و مشخصات آنان را برداشته ایم که در صورت مشاهده دوباره خودرو و عدم خروج از شهر آنها را توقیف کنیم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به وجود خودروهای غیر بومی در کوچه ها، گفت: ما نمی‌توانیم در داخل کوچه رفته و درب خانه مردم را بزنیم که آنان از شهر خارج شوند اما اگر در شهر تردد کنند، قطعا با آنان برخورد می‌کنیم، کما اینکه تعدادی خودرو نیز در این زمینه توقیف شده است.

 

یاری در خصوص میزان آمار توقیف و برخورد با خوردهای غیر بومی، گفت: نمی‌توانیم آماری را در این زمینه بدهیم اما دیروز خودروهایی را توقیف کردیم که به پارکینگ هدایت شدند‌.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal