آخرین اخبار

19. آذر 1402 - 8:10   |   کد مطلب: 46850
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد یکی از مطالبات به حق شهروندان این شهر را پارک و تردد کامیون‌های سنگین در سطح معابر و محلات خواند و از رانندگان و مالکان این وسایل نقلیه سنگین خواست موجب با این روند موجب نارضایتی و مزاحمت مردم نشوند و به زیر ساخت‌های خدماتی و شهری خسارت نزنند.

مصیب شاه‌ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال،» خطاب به مالکین و رانندگان وسایل نقلیه سنگین با توصیه‌های پلیسی، گفت: در راستای پیشگیری از بروز جرائم و آسیب‌های اجتماعی و پاسخگویی به  مشکلات مردم، یکی از مطالبات به حق شهروندان پارک و تردد کامیون‌های سنگین در سطح معابر و محلات از قبیل شهرک سیداحمد، مسکن  مهر و غیره است که این روند علاوه بر ایراد خسارت به زیر ساخت‌های خدماتی و شهری موجب نارضایتی و مزاحمت آنان شده است.
 

وی از انتقال وسایل نقلیه‌ پارک شده در سطح معابر و یا کوچه‌ها به پارکینگ خبر داد و گفت: این امر با هماهنگی مراجع قضایی انجام می‌شود.
 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از مالکین و رانندگان وسایل نقلیه سنگین خواست در راستای پیشگیری از بروز مشکلات بعدی از پارک کامیون و خودروهای سنگین به سطح  محلات پرهیز و از پارکینگ و گاراژهای مسیر امامزاده استفاده کنند.

 

وی همچنین از دستگیری ۲۵ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در اسدآباد خبر داد و گفت: با توجه به جمع‌آوری معتادین تابلو و مقابله‌ با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ از نخستین اولویت مأموریتی پلیس و یکی از مطالبات جدی مردم است، لذا این طرح روز گذشته با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری رده‌های اجرایی و پلیس‌های تخصصی در سطح مناطق آلوده به اجرا گذاشته شد.

 

شاه‌ملکی با اشاره به نتیجه اجرای طرح، گفت: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر، تعداد ۶ خرده فروش و ۱۹ معتاد متجاهر و فعال در امر سرقت دستگیر شدند.

 

وی با اشاره به معرفی خرده‌فروشان به مراجع قضایی و معتادین به مراکز ترک اعتیاد، یادآور شد: اجرای طرح در سطح مناطق آلوده شهرستان استمرار دارد.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از شهروندان خواست موارد مشکوک را به فوریت پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal