آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1403 - 12:53   |   کد مطلب: 47826
فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" از جمع آوري و دستگيري 10معتاد تابلو و کشف مقاديري انواع موادمخدر در نتيجه اجراي طرح پاکسازي مناطق آلوده اين شهرستان ظرف3روز گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مصيب شاهملکي"، در تشريح اين خبر اظهارداشت: از آن جايي که يکي از دغدغه ها و مطالبه هاي مردمي در حوزه تامين امنيت محله ها، جمع آوري معتادان متجاهر و پاکسازي  اماکن عمومي، پارک ها و اطراف مراکز آموزشي از وجود اين دسته از افراد مي باشد، لذا پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاري رده هاي تابعه، طي 3 روز اقدام به اجراي طرح فوق کرد.

 

وي افزود: درنتيجه اجراي اين طرح علاوه برکشف مقداري انواع موادمخدر، تعداد10 معتاد تابلو دستگير که معتادان پس از غربالگري با همکاري دانشکده علوم پزشکي به مراکز ترک اعتياد و خرده فروشان به مراجع قضائي معرفي شدند.

 

سرهنگ شاهملکي در ادامه با اشاره به ساير عملکرد رده هاي تابعه در اين مدت، اظهارداشت: 3نفر سارق اماکن خصوصي دستگير و به مقر پليس منتقل شدند.

اين مقام انتظامي از استمرار طرح ارتقاء فرهنگ شدآمدي سخن به ميان آورد و ادامه داد: تعداد12دستگاه وسائط نقليه مزاحم و يا متخلف توقيف و روانه پارکينگ شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به لزوم همکاري با پليس در پاکسازي محلات و اعلام موارد مشکوک از طريق فوريت پليسي 110، يادآورشد: مقابله با سوداگران مرگ، خرده فروشان و جمع آوري معتادان متجاهر به عنوان يک اولويت ماموريتي، روزانه در دستور کار پليس شهرستان قرار دارد که در اين راستا توفيقات قابل توجهي نيز حاصل شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal