آخرین اخبار

17. فروردين 1399 - 15:45   |   کد مطلب: 35334
نماینده منتخب اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال تحت عنوان «جهش تولید» از سوی مقام مقام معظم رهبری گفت: در راستای تحقق شعار سال می طلبد دولتی ها و مجلس به ایجاد زیرساخت های مهم تولید به لحاظ کیفیت و میزان تولید توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی‌واله در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی چند سال اخیر بحث معیشت، رونق تولید و توجه به توان داخلی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری بوده و در شعارهای سال معظم له این موارد را یک دستور و راهکار برای مقامات مسئول می بینم.

 

وی افزود: کنترل واردات، توجه به صادرات، نظم سرمایه های داخلی و دولتی، ایجاد امنیت سرمایه گذاری در کشور و تسهیل کار برای کسانی که به دنبال تولید هستند، به عنوان زیرساخت های مهم تولید به لحاظ کیفیت و میزان تولید بوده که برای تحقق شعار سال توجه به آن وظیفه عمده کارگزاران و مجلس آینده خواهد بود.

 

سرمدی‌واله تصریح کرد: با وجود مشکلات موجود اگر پای کار بوده و به صورت علمی و منطقی به زیرساخت ها توجه شود و همدلی مردم را داشته باشیم و از توان علمی و مالی شهروندان ایرانی بهره گیری کنیم، به طور قطع جهش خوبی در تولید و تحقق شعار سال خواهیم داشت.

 

نماینده منتخب اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به برنامه های آینده خود برای شهرستان اسدآباد اعلام کرد: توجه به اشتغال و کار و معیشت جوانان از عمده برنامه های بنده در مجلس آینده برای شهرستان اسدآباد بوده و زیرساخت لازم برای توسعه سرمایه گذاری و ایجاد مراکز اشتغال برای شهرستان را حتماً مدنظر خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal