آخرین اخبار

30. فروردين 1399 - 22:36   |   کد مطلب: 35457
فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری سومین کارخانه کنستانتره شهرستان در سالجاری خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی، اظهار کرد: کارخانه کنستانتره گلدره به عنوان سومین کارخانه کنستانتره شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد و سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه در سند راهبردی شهرستان این طرح درنظر گرفته شده و طرح فوق آماده بهره برداری است و ظرف سه ماهه دوم در هفته دولت افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر یک واحد کارخانه کنستانتره نیز در منطقه حسن آباد امام با تولید سالانه  ۶۰۰ هزار تن و یک واحد کارخانه کنستانتره دیگر در بهمن دره شهرستان در حال فعالیت هستند.

 

درویشی با اشاره به کارخانه کنسانتره حسن آباد امام و بهمن دره و کارخانه های گندله سازی، فرومنگنز و نیز کارخانه در حال راه اندازی کنستانتره گلدره خاطرنشان کرد: این کارخانه های صنعتی از نقش مؤثری در تبدیل شهرستان به قطب صنعتی خواهد داشت.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به دو پروژه تغذیه مصنوعی سد هلور و آجین، گفت: طرح مطالعاتی سد تغذیه مصنوعی هلور و انعقاد قرارداد با پیمانکار انجام شده و عملیات اجرایی این پروژه باید سریع تر آغاز شود.

 

وی با بیان اینکه با وجود کمبود اعتبارات بخشی از روند طرح مطالعاتی سد تغذیه مصنوعی آجین هم صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: اجرای این دو پروژه در بحث سفره‌های زیرزمینی آب منطقه تأثیرگذار خواهد بود ضمن اینکه این دو طرح جزء سند راهبردی سه ساله شهرستان درنظر گرفته شده است./ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal