آخرین اخبار

6. مرداد 1399 - 16:30   |   کد مطلب: 36379
نماینده اسدآباد در بازدید از کارخانه کنسانتره مطرح شد
بومی بودن افراد شاغل در کارخانه را به ما شفاف و واقعی گزارش دهید!
در بازدید نماینده مردم اسدآباد در مجلس از کارخانه‌های ذوب‌آهن، کنسانتره و گندله‌سازی موضوع مالیات ارزش افزوده، نداشتن مجوز کارخانه کنسانتره، غیر بومی بودن بیشترد افراد شاغل در این کارخانه یکبار دیگر مطرح و نماینده مردم خواستار گزارش شفاف و واقعی را از مدیر کارخانه و اداره صمت شد.

به گزارش آوای سیدجمال، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در ادامه حضور خود در حوزه انتخابیه از کارخانه‌های ذوب‌آهن، کنسانتره و گندله‌سازی، پروژه‌های عمرانی چنارعلیا و حسن‌آباد امام بازدید کرد.

 

در این بازدید نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به اینکه  کارخانه کنسانتره یک فرصت است و آنچه درگذشته رخ‌داده، دنبال نقد نیستیم ، اظهار کرد: اداره صمت و کارخانه گزارشی کاملی از وضعیت موجود کارخانه، تعداد افراد بومی و غیربومی، پیشنهاد برای استفاده از ظرفیت توسعه آن را برای باز کردن گره مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان به ما ارائه دهند.

 

وی خطاب به مدیر کارخانه  گفت: بنا به گفته شما۹۰ درصد نیروهای کارخانه کنسانتره بومی اسدآباد هستند درحالی‌که نگاه مردم  و اهالی روستاهای اطراف این‌گونه نیست، بنابراین می‌طلبد که گزارش دقیقی از وضعیت افراد به ما شرح دهید.

 

کیومرث سرمدی بابیان اینکه باوجود چنین کارخانه‌ای انتظار می‌رود که از افراد بومی روستاهای اطراف این منطقه مثل حسن‌آباد قادرآباد پیرملو استفاده و جوان بیکار نداشته باشیم، افزود: با توجه به وجود تحصیل‌کرده‌های زیادی در شهرستان با ا برای به‌کارگیری افراد در این کارخانه هماهنگ باشید.

 

وی با تأکید بر اینکه مالیات ارزش‌افزوده کارخانه‌های این منطقه باید در این منطقه هزینه شود، گفت: برای این امر حتماً ورود و آن را پیگیری خواهم کرد.

 

در ادامه نماینده اسدآباد از ذوب‌آهن 26 ساله و بلاتکلیف اسدآباد و همچنین گندله‌سازی بازدید و از وضعیت کاری این کارخانه‌ها گزارشی دریافت کرد.

 

همچنین از پروژه‌های عمرانی روستاهای حسن‌آباد امام و چنارعلیا بازدید و پای صحبت‌های مردم این روستاها نشست.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal