آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1399 - 7:51   |   کد مطلب: 35588
با همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی
برنامه ریزی برای تولید کاغذ از سنگ در اسدآباد
آخرین هماهنگی‌ها برای راه اندازی نخستین کارخانه تولید کاغذ از سنگ در اسدآباد انجام شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان، استاندار همدان در نشست با سرمایه گذار کارخانه تولید کاغذ از سنگ گفت: همه جانبه از این طرح تولیدی حمایت می‌کنیم.

کاغذ سنگ که با اسامی دیگری همچون کاغذ سنگی، کاغذ آهک یا کاغذ معدنی هم شناخته می‌شود، نسل جدیدی از کاغذ است که در سال‌های اخیر توسط محققان اختراع شده و ماده اولیه این کاغذ پودر سنگ بوده که جایگزین استفاده از چوب درختان برای تولید کاغذ شده است.

آقای شاهرخی در این نشست تولید کاغذ از کربنات کلسیم را طرحی بسیار ارزشمند برای استان همدان دانست افزود: دولت از همه طرح‌های محرک تولید و اشتغالزا حمایت و زمینه را برای سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در استان فراهم کرده است.

آقای رنجبرزاده، عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم اسدآباد در مجلس هم گفت: به علت وجود منابع غنی آهک به عنوان ماده اولیه ساخت کاغذ سنگی در این شهرستان و استان همدان مقدمات ورود اولیه تجهیزات این کارخانه به کشور فراهم شده است.

همچنین در این نشست یک سرمایه گذار دیگر برای اجرای یکصد هکتار گلخانه با بهره گیری از تکنولوژِی روز جهان در شهرستان اسدآباد اعلام آمادگی کرد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal