آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1399 - 13:39   |   کد مطلب: 35624
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری بازرسان اداره صنعت، معدن تجارت اسدآباد موفق به کشف ۲۴ تن برنج احتکار شده در یک انبار این شهرستان شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات با همکاری بازرسان صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در راستای مبارزه با احتکار اقلام اساسی طرح شناسایی و برخورد با محتکران را در دستور کار قرار دادند.

 

وی اضافه کرد: به دنبال رصد وضعیت بازار، اخباری مبنی بر احتکار برنج در یک انبار به دست رسید که بررسی صحت این خبر در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات اسدآباد قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: ماموران با دریافت حکم قضایی این انبار را بازرسی کرده و ۲۴ تن برنج هندی قاچاق به ارزش ۲۱۶ میلیون تومان را کشف و ضبط کرده و در این راستا یک متهم به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

 

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه این انبار پلمب شد عنوان کرد: شناسایی و برخورد با محتکران کالای اساسی از اولویت های انتظامی همدان است و در این راستا بدون اغماض با متخلفان برخورد می شود.

 

 ۱۴۵ فقره پرونده قضایی پس از شیوع ویروس کرونا تاکنون برای متخلفان در حوزه تهیه و توزیع کالای قاچاق و احتکار اقلام بهداشتی در این استان تشکیل شده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal