آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1399 - 15:31   |   کد مطلب: 35742
سرهنگ افشین یاری از بروز یک قتل در اسدآباد خبر داد و گفت: اختلاف خانوادگی زوجینی در اسدآباد منجر به قتل مرد 42 ساله ای شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از بروز یک فقره اختلاف خانوادگی منجر به قتل و دستگیری قاتل در کوتاهترین زمان ممکن خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام تماس مردمی به مرکز فرماندهی و کنترل شهرستان، مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک در یکی از مناطق شهرستان مأموران گشت کلانتری ۱۱ و۱۲ جانبازان برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی مراجعه کردند.

 

وی افزود : با حضور ماموران در محل مشخص شد، مردی حدودا ۴۲ ساله بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری از ناحیه سر به شدت مجروح و متاسفانه فوت کرده است.

 

یاری با اشاره به اینکه ۲ قبضه سلاح شکاری در صحنه جرم کشف شد، تصریح کرد : با حضور ماموران پلیس آگاهی و بازپرس دادسرا ، تشریفات قضایی و قانونی انجام و ۳ نفر از مظنونین اصلی ، از جمله پدر و۲ برادر همسر مقتول دستگیر وجسد نیز برای بررسی علت تامه مرگ به پزشکی قانونی شهرستان منتقل شد.

 

وی ادامه داد: در مقر پلیس با انجام تحقیقات جامع ، مواجهه با شواهد و قرائن موجود وهمچنین بازجوئی های فنی برادر همسر مقتول به قتل اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به نحوه وانگیزه درگیری طرفین، گفت: برابر بررسی‌های انجام شده و تحقیقات از بستگان و شاهدان حادثه و همچنین متهمان مقتول با همسر خود اختلاف خانوادگی داشته و پیش از ظهر روز گذشته، با یک قبضه سلاح شکاری ضمن ورود به منزل پدر همسرش، اقدام به فحاشی و تهدید کرده و سپس با آنان درگیر می شود که نهایتا" مورد اصابت گلوله از سوی برادر همسرش قرار می‌گیرد.

 

وی از مردم خواست هنگام بروز اختلافات خانوادگی، با صعه صدر و مراجعه به مشاوران و روانشناسان مشکل خود را حل کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal