آخرین اخبار

1. آذر 1401 - 12:38   |   کد مطلب: 43723
جانشین انتظامی استان همدان گفت: با توجه به اینکه کرکره مغازه طلا فروشی نیمه باز بوده همسایه ها به این موضوع مشکوک شده و با درب زدن و صدا کردن نام صاحب مغازه و عدم پاسخگویی متوجه جسد شده و قضیه را به پلیس خبر می دهند.

به گزارش آوای سیدجمال، جانشین انتظامی استان همدان از قتل یک طلا فروش در همدان خبر داد و گفت: صبح روز دوشنبه ۳۰ آبان طلا فروشان واقع در بازار مظفریه با تماس با فرویت های پلیس، گزارش قتل همکار خود را دادند.

سردار رضا زارعی افزود: بعد از دریافت گزارش تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی به محل اعظام شده و جسد مرد ۴۶ ساله را با دهان بسته کشف کردند.

زارعی گفت: بر اساس تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول ساعت ۷ صبح به وسیله بند کفش خفه شده و به قتل رسیده است.

جانشین انتظامی استان همدان افزود: با توجه به اینکه کرکره مغازه طلا فروشی نیمه باز بوده همسایه ها به این موضوع مشکوک شده و با درب زدن و صدا کردن نام صاحب مغازه و عدم پاسخگویی متوجه جسد شده و قضیه را به پلیس خبر می دهند.

سردار رضا زارعی درباره وقوع قتل بخاطر سرقت طلا و جواهرات گفت: با توجه به اینکه قتل در ساعت اولیه صبح و قبل از باز شدن بازار و چیدمان طلا در ویترین اتفاق افتاده و گاوصندوق هم بسته است، مشخص نیست که سرقت اتفاق افتاده است.

جانشین انتظامی استان همدان عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات و برسی دوربین های مغازه و بازار، جزییات پرونده به اطلاع مردم خواهد رسید.عصررهمدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal