آخرین اخبار

15. خرداد 1399 - 10:54   |   کد مطلب: 35891
کیومرث سرمدی با بیان اینکه امام(ره) و رهبر انقلاب شباهتهای زیادی به یکدیگر داشتند، گفت: امام(ره) و آیت الله خامنه ای در بحث اعتقادی و الهی، ساده زیستی و اعتقاد راسخ به مردم به هم شباهت داشتند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با تسلیت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام(ره)، اظهار کرد: امام خمینی(ره) انسانی خدایی و شخیصتی بی نظیر بود که هیچ چیز را برای خود نخواست و تنها اعتقاد و ایمانش به مردم بود و چنین کسی می‌تواند با انقلاب خود تحولی بزرگ در دنیا ایجاد کند.

 

وی گفت: اگر با بازنگری سال‌های دورتر، سال 42 و رژیم ستمشاهی نگاهی بیندازیم، کسی باور نمی‌کرد فردی بتواند اینگونه تحولی بزرگ در دنیا ایجاد کند، اما امام(ره) با آن روحیه انقلابی، جهادی و اخلاص خود تحولی بزرگ را نه تنها در کشور بلکه در تمام جهان اسلام و فراتر از آن به یادگار گذاشت.

 

سرمدی افزود: این عشق و امید و علاقه به آینده امام راحل روحیه مبارزه با استکبار ستیزی در دنیا نهاینه کرد.

 

وی افزود: استکبارستیزی امام ره به عنوان میراثی بزرگ و مهم امروز با منویات و مدیریت آگاهانه و مدبرانه رهبر انقلاب جریان دارد و ان شالله به قدرت خواهد رسید.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس به شباهت امام(ره) و رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: امام(ره) و آیت الله خامنه ای در بحث اعتقادی و الهی، ساده زیستی و توجه به محرومین، اعتقاد راسخ به مردم و اتکا به نقش و دخالت آنان در سرنوشت خود شباهت زیادی به هم دارند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal