31. خرداد 1399 - 9:25   |   کد مطلب: 36023
نماینده مردم اسدآباد در مجلس
ضرورت اجرای طرح شفافیت آرای نمایندگان
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت طرح شفافیت آرای نمایندگان، گفت: تبصره ذیل ماده ۱۲۲ به ما می‌گوید مواردی که رأی نماینده باید مخفی باشد، احصا شده است. ضرورت طرح شفافیت آرای نمایندگان

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی با تأکید بر طرح شفافیت آرای نمایندگان، اظهار داشت: تبصره ذیل ماده ۱۲۲ به ما می‌گوید مواردی که رأی نماینده باید مخفی باشد، احصا شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در بحث شفافیت دو دیدگاه وجود دارد، افزود: پیشنهاد حذف این ماده برای رفع تنها مانع شفافیت و تصویب این ماده برای زمان ارائه طرح‌های امنیتی و خاص دو دیدگاه است که هرکدام موافق و مخالفینی دارد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه به شفافیت یک دیدگاه گسترده را می‌طلبد و ما معتقد هستیم مسائل محلی را می‌توان در دستگاه‌های شهرستانی و مسائل منطقه‌ای و کشوری را می‌توان در صحن مجلس و با شفافیت کامل بررسی کرده و به رأی گذاشت.

 

وی گفت: معتقد به حذف این مهم هستم و اگر این مسأله در صحن مطرح شود به شفافیت کامل و حذف تبصره ذیل ماده ۱۲۲ رأی خواهم داد تا همشهریانم از تمام نظرات و آراء نماینده خود مطلع شوند.

منبع بسیج

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal