آخرین اخبار

9. تير 1399 - 8:16   |   کد مطلب: 36109
مدیر میراث فرهنگی و گردشگری اسدآباد گفت: دربند زیبای «بوجین » اسدآباد به عنوان منطقه نمونه گردشگری به میراث فرهنگی و گردشگری کشور معرفی شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، کامران اکبری گفت: سال گذشته پیشنهاد تبدیل شدن دربند بوجین اسدآباد به منطقه نمونه گردشگری به میراث فرهنگی و گردشگری کشور ارسال شد که در نهایت امسال به عنوان منطقه نمونه گردشگری به میراث فرهنگی و گردشگری کشور معرفی شده است.

 

اکبری شایگان گفت: بعد از انجام بررسی‌های اولیه توسط میراث فرهنگی و گردشگری کشور، هم اکنون طرح مطالعاتی ن در دست اقدام بوده و به زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

 

وی تاکید کرد: طی چند روز گذشته بازدیدی به همراه شهردار اسدآباد از دربند بوجین اسدآباد انجام شد و به زودی با کمک و مشارکت دستگاه‌ها شاهد احیای این منطقه زیبا و طبیعی خواهیم بود.

 

اکبری شایگان با ابراز نگرانی و تأسف از قطع درختان دربند بوجین اسدآباد، تاکید کرد:: با بسیج تمام ظرفیت شهرستان تلاش می‌کنیم این منطقه زیبا احیا و به محلی امن و دلنشین برای مسافران و گردشگران و شهروندان تبدیل شود.

 

وی یادآور شد: بوجین از منطقه‌های سرسبز و خوش آب و هوای اسدآباد است که در ۱۰ کیلومتری این شهرستان قرار گرفته و دارای کوه‌های بلند قامت با آبشارهای دل‌انگیزی است.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal