آخرین اخبار

9. مرداد 1399 - 10:22   |   کد مطلب: 36409
حجت الاسلام محمد مولایی اعلام کرد: نماز عید قربان در شهرستان های اسدآباد، نهاوند، رزن، فامنین و درگزین و شهرهای تابعه این شهرستان ها برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام محمد مولایی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: نماز عید قربان در شهرستان های اسدآباد، نهاوند، رزن، فامنین و درگزین و شهرهای تابعه این شهرستان ها برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: افرادی که قصد حضور در نماز عید را دارند باید تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و اقدام به گرفتن وضو در منزل، آوردن سجاده و مهر شخصی از منزل و رعایت فاصله اجتماعی کنند.

 

 مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان اظهار داشت: با توجه به تصمیم  ستاد ملی مقابله با کرونا و با هدف رعایت مقررات بهداشتی و سلامت مردم و اهمیت پیشگیری از شیوع و سرایت ویروس کرونا و تاکید وزیر بهداشت بر لغو تجمعات، نماز عید قربان در شهرهای همدان، ملایر، بهار، تویسرکان و کبودراهنگ که در وضعیت قرمز قرار دارند، برگزار نمی شود.

 

حجت الاسلام مولایی یادآور شد: با توجه به اینکه فردا جمعه مصادف با دهم ذی الحجه و روز عید سعید قربان است نماز عبادی سیاسی جمعه در هیچ نقطه از استان اقامه نمی شود.  

 

بنا بر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۲۹۸ هزار و ۹۰۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۹۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۳۴۳ نفر رسید، چهار و ۲۷ بیمار نیز در آی سی یو هستند.

 

سیما سادات لاری روز چهارشنبه بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (هشتم مرداد ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۶۰۴ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۹۸ هزار و ۹۰۹ رسید.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal