آخرین اخبار

20. مرداد 1399 - 13:06   |   کد مطلب: 36505
سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه 39 میلیارد تومان به آسیب دیدگان ناشی از کرونا اهدا شد، گفت: این کمک‌ها در سه دهه ولایت، محرم و صفر هم انجام می‌شود.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص کمک مؤمنانه و همدلی، اظهار کرد: پیرو این همایش استان همدان در قبل از ماه رمضان رزمایش بزرگی را در چند مرحله انجام داد.

 

وی با بیان اینکه در اجرای این رزمایش مقداری کمک نقدی به افراد تحت پوشش کمیته پرداخت شد، افزود: در این مرحله 170 هزار بسته معیشتی و کمک نقدی به میزان 39 میلیارد تومان به آسیب دیدگان ناشی از کرونا اهدا شد.

 

مجیدی با بیان اینکه در مرحله دوم قرار شد که رزمایش کمک مؤمنانه در سه دهه ولایت، محرم و صفر انجام شود، افزود: در دهه اول ولایت 20 هزار بسته توسط سپاه  با جمع‌آوری کمک‌هایی از خیرین انجام‌شده که امروز در شهرستان اسدآباد 600 بسته را آماده و به آسیب دیدگان تحویل می‌شود.

 

وی افزود: همچنین در رزمایش کمک مؤمنانه در اسدآباد 260 بسته لوازم دانش‌آموزی نیز به دانش آموزان شناسایی‌شده اهدا می‌شود.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مردم استان همدان مردم ولایتمدار و در اطاعت از فرمان رهبری پای‌کار هستند، افزود: علاوه بر این کمک‌های مؤمنانه در روز عید غدیر 30 هزار پخت غذا داشتیم که توزیع آن به سپاه استان همدان سپرده شده بود.

 

وی کمک مؤمنانه را یک امر خداپسندانه و هم نوع‌دوستی دانست و گفت: امیدواریم در این سه دهه بتوانیم کمک‌ها را به جامعه هدف و تحت حمایت تحویل بدهیم.

 

مجیدی یادآور شد: بنا داریم در دهه آخر صفر با دریافت کمک‌های نقدی به افراد خاص که مشکلات حادتری ازجمله درمانی و اجاره خانه‌دارند، اهدا کنیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal