آخرین اخبار

30. خرداد 1401 - 20:22   |   کد مطلب: 42546
سردار مظاهر مجیدی با طرح این سؤال که آیا توانسته و می‌توانیم کاری کنیم که مردم برای زندگی روزمره خود به مهارتی برسند و خودجوش عمل کنند، گفت: باید بنا به فرمایش رهبری پایگاه مقاومت برای خود راهبرد داشته باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در آئین افتتاح نمایشگاه اسوه شهرستان اسدآباد در سالن 9 دی در سپاه ناحیه این شهرستان، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز شهادت شهید چمران، اظهار کرد: او یکی از الگوهای انقلابی است که از نظر تعهد و تخصص یک الگو بود و باید بیشتر به جهان معرفی کرد، علی رغم اینکه در دولت وزیر بود، در دوران جنگ تحمیلی حاضر شد و به شهادت رسید.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص اینکه پایگاه مقاومت باید برای خود راهبرد داشته باشند، گفت:  امروز بسیج در سازندگی، مسائل اجتماعی، اقتصادی باید بیشتر کار کند.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با تأکید بر شناسایی آسیبها و تهدیدها در جامعه و تلاش برای رفع آنها، گفت: آیا توانسته و می‌توانیم کاری کنیم که مردم برای زندگی روزمره خود به مهارتی برسند که خودجوش عمل کنند.

 

وی با خداقوتی به بسیجیان در ایجاد نمایشگاه اسوه، گفت: امیدواریم بتوانیم با تمرین ولایتمداری برای امام زمان(عج) سربازی کنیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal