آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1402 - 21:29   |   کد مطلب: 44924
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از توزیع ۸۰۰ هزار بسته معیشتی طی چند مرحله در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان همدان برای به کمک‌رسانی به افراد بی‌بضاعت خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان، اظهار کرد: با توجه زمان برگزاری کنگره، جدول زمانی تشکیل شده بنابراین هر دو هفته یک بار جلسات هماهنگی برگزار شده و هدفگذاری‌ها صورت می‌گیرد.‌

وی با اشاره به برگزاری جلسات بین کمیته‌ها افزود: شورای سیاستگذاری کنگره شهدا نیز تشکیل می‌شود تا تصمیمات نهایی در این شورا گرفته شود.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در کار شهدا همه با عشق کار را پیش می‌برند، عنوان کرد: همدان ۸ هزار شهید را تقدیم جمهوری اسلامی کرده است و برخی کارها باید مضربی از این عدد را داشته باشد.

وی با اشاره به کمک‌رسانی به افراد بی‌بضاعت با توزیع ۸۰۰ هزار بسته معیشتی طی چند مرحله در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان همدان تاکید کرد: ساخت فیلم شهید قهاری سعید نیز در حال تکمیل است و در بحث شهید همدانی نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

سردار مجیدی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای چاپ ۸۰ کتاب که بیش از ۴۰ کتاب برای چاپ آماده شده است، نیز از دیگر اقدامات است، گفت: در راستای راهیان نور نیز برنامه‌ریزی شده که ۸ هزار اعزام داشته باشیم که تاکنون بیش از ۹ هزار نفر اعزام شده‌اند.

وی گفت: همچنین از دیگر اقداماتی که در این زمینه انجام شد، برای اینکه نشانی را از شهدا داشته باشیم ۸۰ هزار نهال را به نام شهدا نهال کاری کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal