آخرین اخبار

21. مرداد 1399 - 22:15   |   کد مطلب: 36521
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه انصار الحسین(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، علی‌اکبر کریم‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در روز ۲۶ مردادماه برگزار خواهد شد.

 

وی با تاکید بر برکات قرائت قرآن کریم در زندگی اضافه کرد: در قرائت آیات وحی باید به مضامین و معانی متعالی آن نیز توجه کنیم و  دستورات الهی را در امور زندگی فردی و اجتماعی خود به کار ببندیم.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: ریشه بسیاری از معضلات و ناهنجاری‌های امروز جامعه، فاصله گرفتن از آیات قرآن و روایات ائمه اطهار است که باید نسبت به رفع این خلأ اقدام کرد.

 

وی با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات گفت: مرحله نیمه نهایی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت متمرکز در نمازخانه ستاد برگزار خواهد شد.

 

کریمپور گفت: این مسابقات با حضور ۶۰ نفر از خواهران در رشته‌های مفاهیم، ترتیل، تحقیق و حفظ قرآن کریم انجام می‌شود.

 

وی اظهار کرد: در رشته  مفاهیم، تفسیر جزء بیستم  قرآن کریم از تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی در نظر گرفته شده که نفرات برگزیده این مسابقات به مسابقات نهایی راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal