آخرین اخبار

18. شهريور 1400 - 14:19   |   کد مطلب: 39994
مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در برخی نقاط، از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق کشور خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، صادق ضیاییان، با بیان اینکه امروز و فردا ( ۱۸ و ۱۹ شهریور) در استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی در برخی ساعات بارش باران، رعدوبرق و در ارتفاعات هرمزگان و جنوب فارس در بعدازظهر رگبار ‌پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید ‌پیش‌بینی می‌شود، افزود: شنبه و یکشنبه (۲۰ و ۲۱ شهریور) نیز در ارتفاعات مازندران بارش ‌پراکنده و خفیف ‌رخ خواهد داد.

 

 

به گفته وی، در برخی ساعات امروز و فردا (۱۸ و ۱۹ شهریور) وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شرق کشور به‌یژه در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان مورد انتظار است. همچنین طی این مدت دریای خزر و شمال و مرکز خلیج فارس نیز مواج است.

 

 

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۹ شهریور) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۲۰ شهریور) نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal