آخرین اخبار

22. مرداد 1399 - 7:23   |   کد مطلب: 36522
بهنام رضا مخصوصی گفت: علوم پزشکی اسدآباد ۹۹/۵ درصد غربالگری را اجرا کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در جلسه هماهنگی و ابلاغ دستورالعمل برگزاری مراسمات ایام محرم شهرستان اظهار کرد: ما قریب به ۶ ماه است که گرفتار بحران کرونا شده‌ایم  و اتفاق جدیدی که متاسفانه در ژن این ویروس منحوس رخ  داده، باعث شده که این ویروس  بیشتر به سمت افراد جوان و کودکان برود.

 

وی تاکید کرد: ما مکتب بزرگی داریم  به اسم اسلام  که در این مکتب به ما آموزه‌های زیادی آموخته شده است. این مکتب بزرگ از طرفی به ما می‌آموزد که اگر فردی را نجات دادید، انگار جامعه را نجات داده‌اید و از طرفی می‌گوید، اگر فردی را هم کشتید انگار جماعتی را کشته‌اید.

 

مخصوصی افزود: هدف همه دلسوزان شهرستان از تلاش‌های شبانه روزی، به خطر نیافتادن سلامت مردم می باشد. و از طرفی معاندین با گرفتن انگشت اشاره به سوی مذهب، به دنبال ایجاد دستاویزی جهت مقصر جلوه دادن مراسمات مذهبی در شیوع کرونا ویروس هستند.

 

وی با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با ۹۹/۵ درصد غربالگری و ۸۵ تا ۹۰ درصد بهبودی در بحث درمان بیماران کرونایی در سطح کشور خوش درخشید، افزود:  این را مرهون زحمات تمامی نیروهای کادر درمان و بهداشت هستیم.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal