آخرین اخبار

30. مرداد 1399 - 17:22   |   کد مطلب: 36603
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از راه‌اندازی دوباره کارخانه رب گوجه‌فرنگی اسدآباد خبر داد و گفت: طبق وعده مدیران کارخانه این واحد صنعتی از اوایل شهریور محصول کشاورزان را تحویل می‌گیرد که درصورت بدقولی مسوولیت به گروه دیگری واگذار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، ظاهر پورمجاهد روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدیران کارخانه رب گوجه‌فرنگی با وجود وعدهای که داده بودند قصد راه‌اندازی نداشتند که با پیگیری‌های صورت گرفته از موسسه نور تهران و شرکت مارال فروز مستقر در استان گلستان آنها قول دادند که در دوم شهریور این واحد تولیدی راه‌اندازی شود.

 

وی تاکید کرد: بدعهدی مدیران و شرکا برای راه اندازی کارخانه پذیرفتنی نیست و چنانچه تعللی در این زمینه صورت گرفت ادامه فعالیت کارخانه به کمک دستگاه قضایی به گروه باتجربه دیگری واگذار می‌شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: روز گذشته نشستی با حضور دادستان همدان، دستگاه های ناظر و مدیران شرکت مارال فروز و رب گوجه‌فرنگی اسدآباد برگزار شد و این موارد به تصویب رسید. 

 

پورمجاهد خاطرنشان کرد: این کارخانه روزانه یک هزار تن گوجه فرنگی را از کشاورزان استان خریداری می‌کند و صنایع غذایی مستقر در صالح آباد، ملایر و شهرک صنعتی بوعلی همدان نیز برای خرید گوجه‌فرنگی تولید شده در این منطقه به میدان می‌آیند تا تولیدات استان به نحو مطلوب فرآوری و روانه بازار مصرف شود. 

 

 پورمجاهد علت تعطیلی این واحد صنعتی در ماه‌های گذشته را اختلاف بین شرکا ذکر کرد و افزود: در این نشست مدیران ادعا کردند که قطعاتی از خطوط تولید کارخانه کسر شده که متعهد شدند در سریعترین زمان خط تولید تکمیل و آماده بهره‌برداری شود. 

 

اسدآباد با تولید سالانه ۱۰۰ هزار تن گوجه‌فرنگی قطب تولید این محصول نامیده می‌شود که همواره به دلیل نبود بازار و صنایع تبدیلی کشت این محصول همراه با ضرر و زیان بوده است.

ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal