آخرین اخبار

14. شهريور 1399 - 13:54   |   کد مطلب: 36730
حسین عسگری‌مهرور با بیان اینکه در ۱۵ شهریور فقط دانش‌آموزان پایه‌های اول در مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در مدارس حاضر شوند، گفت: دانش‌آموزان دیگر پایه‌های در روزهای ۱۶ تا ۲۲ می‌توانند با مراجعه به مدارس برنامه کلاسی دریافت کنند.

حسین عسگری‌مهرور رئیس آموزش و پرورش اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در خصوص بازگشایی مدارس اسدآباد در ۱۵ شهریورماه، اظهار کرد: در جلسه توجیهی با مدیران مدارس اعلام کردیم که ساعت حضور دانش‌آموزان را اطلاع رسانی کنند و تاکید ما بر این است که روز شتبه 15 شهریور برای پایه‌های وروری است.

 

وی ادامه داد: فردا روز ۱۵ شهریور دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، در راهنمایی پایه هفتم و در متوسطه پایه دهم باید در مدارس حاضر شوند و با مشخص شدن زوج و فرد کلاسها برنامه کلاسی خود را بگیرند تا چند روز اینده کلاسهایشان برقرار شود.

 

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد افزود: از روز یکشنبه ۱۶ تا ۲۲ شهربور تک تک افراد دانش‌آموز  در پایه های مختلف برای اخذ برنامه باید در مدرسه حاضر شده و از 22 شهریو به بعد کلاس‌های درسی آنها آغاز می‌شود.

 

وی با تأکید بر اینکه کلاس‌های درسی در مدارس از 8صبح برقرار است، گفت: مراسم بازگشایی مدارس تنها در یک مدرسه به صورت نمادین برگزار می‌شود و و به همه مدارس بخشنامه کردیم که تجمع و یا مراسم مانند سال های گذشته نداشته باشند.

 

عسگری‌مهرور در خصوص وضعیت نامناسب مدارس صاحب الزمانی و شهدا روستای موسی‌آباد گفت: حتما بازدیدی از این مدرسه خواهیم داشت و درصورت نبود امکانات بهداشتی به مدیر مدرسه متذکر خواهم شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal