آخرین اخبار

27. اسفند 1402 - 11:52   |   کد مطلب: 47616
رئیس آموزش و پرورش اسدآباد خبر داد:
برگزاری اعتکاف علمی و معنوی دانش‌آموزی در نوروز
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به تقارن ماه رمضان و نوروز، گفت: در ایام نوروز امسال دو طرح اعتکاف علمی و معنوی ویژه دانش‌آموزان در راستای تقویت بنیه علمی و دینی آنان اجرا می‌شود.

سجاد محمدی‌شمیم، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، از آمادگی سه مدرسه شبانه‌روزی شهید سلیمانیان، شهید آزرمی، شهید خزاعی شهر اسدآباد برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: این مدارس برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز آماده پذیرایی هستند.

 

وی با بیان اینکه مدارس شبانه‌روزی شهیدان سلیمانیان، آزرمی و خزاعی شهر اسدآباد دارای تعداد 30 اتاق هستند، افزود: این مدارس ظرفیت 310 نفر مسافر را دارد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: سال گذشته نزدیک به 300 نفر مسافر نوروزی در این مدارس اسکان داشتند.

 

وی تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال هم تقریباً همین تعداد مسافر نوروزی در سه مدرسه شبانه‌روزی حضور یابند.

 

محمدی‌شمیم با اشاره به مقارن شدن ایام ماه مبارک رمضان با عید نوروز، گفت: در این راستا آموزش و پرورش دو طرح با عنوان اعتکاف علمی و معنوی ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌کند.

 

وی با بیان اینکه طرح اعتکاف علمی در نوروز، در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان برای حضور در کنکور است، افزود: این طرح برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم پسر و دختر در مدرسه اجرا می‌شود تا در کنار برنامه‌های نوروز به امر تحصیل و مطالعه و تقویت بنیه علمی خود بپردازند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد تصریح کرد: با متقارن شدن ایام ضیافت الهی و نوروز هم طرح اعتکاف معنوی دانش‌آموزی در مساجد شهرستان اجرا می‌شود که در این زمینه دانش‌آموزان در حال ثبت‌نام هستند.

 

در شهرستان اسدآباد تعدادی مدارس شبانه‌روزی وجود دارد که مدرسه شهید سلیمانیان با ظرفیت 120 نفر، شهید آذرمی با تعداد 120 نفر و شهید خزائی با تعداد 70 نفر مسافر نوروزی آماده‌سازی و مهیای پذیرایی از آنان شده‌اند.
این شهرستان یکی از شهرستان‌های استان همدان است که در ایام نوروز در مسیر عبور مسافران زیادی قرار دارد.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal