آخرین اخبار

21. شهريور 1402 - 8:00   |   کد مطلب: 46034
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 60 نیروی معلم در حوزه ابتدایی کم داریم، گفت: سعی کردیم از نیروهای دانشگاه فرهنگیان، استخدامی ماده 28، سرباز معلم‌ها برای جبران کمبود این نیرو بهره ببریم.

 سجاد محمدی‌شمیم در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با بیان اینکه اسدآباد جزء اولین شهرستان‌هایی بود که ساماندهی نیروی انسانی در مدارس را انجام داد، گفت: در حوزه متوسطه کمبود نیروی انسانی داریم که با اضافه کاری به همکاران فرهنگی آن را جبران خواهیم کرد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در حوزه ابتدایی 60 نیروی معلم کم داریم، افزود: با استخدامی‌های ماده  28 و نیروهای خرید خدماتی که از قبل داشتیم و سرباز معلم‌هایی که به ما اضافه خواهد  شد، و البته نیروی دانشگاه فرهنگیان، مهر امسال  بدون وجود مشکل معلم را شروع خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: قطعا" مهر ماه امسال کلاس بدون معلم نخواهیم داشت و کمبود معلم را به هر طریقی جبران خواهیم کرد.

محمدی‌شمیم در خصوص سرویس مدارس نیز گفت: بنا داریم جلسه‌ای را با سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی براسساماندهی سرویس مدارس  انجام دهیم برگزار کنیم که بتوانیم از فرصت تاکسی ها برای سرویس دانش‌آموزان بهره ببریم که نیازمند همراهی خانواده‌هاست.

 

وی با بیان اینکه پروژه مهر در مدارس اسدآباد انجام شده، گفت: سه مدرسه 15 خرداد، شهید راحمی و مدرسه‌ای که در اختیار دانشگاه آزاد بود، در حال رنگ‌آمیزی و زیباسازی است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از تحویل مدرسه‌ای که در اختیار دانشگاه آزاد بود، خبر داد و گفت:  حدود 7سال است که آموزش و پرورش این مدرسه را در اختیار دانشگاه قرار داده بود و به دلیل کمبود فضای آموزشی و نبود مدرسه در شهرک سیداحمد مجبور بودیم که آن را تحویل بگیریم.

 

وی خاطرنشان کرد: هزار بسته آموزشی و بهداشتی بین دانش‌آموزان به خصوص در حاشیه شهر توزیع خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal