آخرین اخبار

16. شهريور 1399 - 9:11   |   کد مطلب: 36748
همزمان با آغاز بازگشایی مدارس نماینده اسدآباد در مجلس پیامی را صادرکرد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، پیام تبریک را در کانال تلگرامی خود صادر کرد.

پیام به این شرح است:

 

 ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ
سلام بر آگاهی و آگاهی بخش،
سلام بر علم و معلم،
سلام بر دانش و دانش آموز و دانشجو؛

 

آغاز سال تحصیلی، شروع سفر در مسیرِ دانستن و فهمیدن، فصل رویش جوانه های دانش، فصل هیاهوهای دانش آموزان و صبوری و مهربانی معلمان، مبارک باد.

 

چه شگفت انگیز است نم‌نم بارش قطرات علم و دانش و چه زیباست فرا رسیدن این فصل نورانی و حیات بخش.
شروع سال تحصیلی، زدودن غبار ظلمت و جهل، رویش غنچه های علم و دانش، گام نهادن در سرزمین نور و گسترانیدن سفره های موفقیت است.

 

در آغاز فصل شکفتن حقایق، سر تعظیم فرود آورده و بر مهربانی‌های آن لبخند و بر دستان پُر مهر معلمان و فرهنگیان فرهیخته بوسه‌ی تکریم می‌زنیم تا شاهد شکوفایی ایران اسلامی عزیز و سرافراز باشیم.

 

 

همکاران عزیز خودم معلمان با کرامت و گرانمایه؛
اکنون بعد از جهاد بی مانندتان در گرفتاری کرونا و ایثارتان در تعلیم و تربیت مجازی در فصلی که گذشت، با همه بیم و امیدهای پیش رو در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هستیم، خودم و مجموعه برنامه ریزان و مدیران دستگاه تعلیم و تربیت کشور را به مرور و عمل به فرمایشات و رهنمودهای مهم رهبر معظم انقلاب بمناسبت بازگشایی مدارس توصیه می‌نمایم.

 

معلمان را رکن رکین این عرصه می دانم و چون سالها افتخار داشته ام خاک مقدس کلاس توتیای چشمم باشد، به آغاز مهر پر مهرتان غبطه می‌خورم. سلامت و سعادت شما در آغاز تا انتهای سال تحصیلی پیش رو آرزوی قلبی بنده می‌باشد.

 

و اما فرزندان عزیزم دانش آموزان و دانشجویان دانش‌پژوه و متفکر؛
امیدوارم با برنامه ریزی صحیح و اصولی و همچنین با رعایت دقیق دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در کنار تعلیم و تربیت، مبارزه با ویروس منحوس کرونا را جدی گرفته و سرلوحه کار خود قرار دهید و مراقبت کنید تا خود و خانواده های گرانقدرتان در معرض صدمات و آسیب های این بیماری خطرناک قرار نگیرید.

 

برای همه‌ی فرهنگیان و دانش آموزان گرامی سراسر کشور به ویژه همکاران و دانش آموزان دیار سید جمال آرزوی سربلندی و سرافرازی دارم و توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

من‌الله توفیق
     کیومرث سرمدی
     نماینده مردم شریف اسدآباد در مجلس شورای
     اسلامی و همچنان مفتخر به کسوت معلمی

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal