آخرین اخبار

24. شهريور 1399 - 10:36   |   کد مطلب: 36827
داریوش جودکی گفت: یک دستگاه سواری که پوشاک قاچاق از گناوه به مقصد قزوین بود، در محور مواصلاتی استان همدان توقیف و متهم به جزای نقدی 745 میلیون ریالی محکوم شد.

داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، از توقیف یک دستگاه سواری حامل پوشاک قاچاق در محور مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: فردی مقداری پوشاک قاچاق به ارزش 505 میلیون و 035 هزار و 208ریال را به وسیله خودرو سواری به سمت قزوین حمل می کرد که پس از تعقیب و گریز در محورهای مواصلاتی استان متوقف شد.

وی تصریح کرد: با وصول پرونده قاچاق این مورد حمل قاچاق که در گناوه به مقصد قزوین بارگیری شده بود، محور مواصلاتی استان همدان مشخص شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان  شعبه اول ویژه قاچاق کالا و ارز اداره کل  پس از تحقيقات لازم و اجرای تشریفات قانونی متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ 745 ميليون و 035 هزار و 208ریال جزاي نقدي در حق دولت محكوم كرد.

وی افزود: با تلاش اجرای احکام وپس از انسداد حساب های متهم تاکنون 50 درصد از جریمه وصول و به حساب خزانه دولت واریز شده است .

جودکی گفت: مردم می‌توانند گزارشات تخلفات این چنینی را از طریق تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 وسامانه   www.124.ir  سازمان صمت اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal