آخرین اخبار

16. مهر 1399 - 11:44   |   کد مطلب: 37046
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان:
جریمه 450 میلیون ریالی یک شرکت تجهیزات پزشکی
داریوش جودکی گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان از شرکتی مقادیر زیادی اقلام بهداشتی از قبیل انواع دستکش ، مواد ضد عفونی و ... کشف و به تعزیرات حکومتی احضار شد.

 داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به گزارشات رسیده و گلایه مردم مبنی بر تخلف برخی از فروشندگان اقلام مربوط به کرونا، از گشت و بازرسی از مراکز فروش تجهیزات پزشکی خبر داد.

 

 

وی گفت: در این راستا با حضور رئیس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی همدان اکیپی متشکل از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی جهت بازرسی تشکیل و با مراجعه به دفتر یکی از شرکت های تأمین کننده تجهیزات پزشکی مقادیر زیادی انواع دستکش و مواد ضد عفونی به ارزش بیش از 450 میلیون ریال کشف و مدیرعامل این شرکت احضار شد .

 

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: با توجه به عدم اعلام موجودی انبار این شرکت به دانشگاه علوم پزشکی و رعایت نکردن ضوابط توزیع باید اولویت توزیع این کالاها با مراکز درمانی باشد .

 

 

وی تصریح کرد: شعبه پنجم این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی وصدور رای مقتضی این شرکت را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ 450 میلیون و 013 هزار و 800 ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر وقطعیت رای پرونده هم اکنون در اجرای احکام در حال اجراست.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal