آخرین اخبار

28. آبان 1399 - 12:25   |   کد مطلب: 37405
سرهنگ اسماعیل ششیکانی با اشاره به لغو تجمع بسیجیان در 5 آذر امسال که به مناسبت روز بسیج مستضعفین داشتند، گفت: امسال به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، رزمایش بزرگی را با عنوان "خدمت خالصانه و مؤمنانه" در قالب گندزدایی محلات، توزیع ماسک در شهرستان خواهیم داشت.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ اسماعیل ششیکانی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد،  در ستاد هماهنگی برنامه های هفته بسیج شهرستان با اشاره به نقش بسیج و بسیجیان در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا بسیج با اقدامات مختلفی مانند ضدعفونی اماکن و محلات، دوخت و توزیع ماسک به خوبی ورود و به عنوان پرچم دار و در خط مقدم بوده و هست.

 

وی گفت: امسال باتوجه به شرایط ویژه کرونا، برنامه‌های هفته بسیج بیشتر در بستر فضای مجازی صورت می‌گیرد که البته تعداد محدودی از برنامه‌ها با رعایت پروتکل بهداشتی به صورت حضوری خواهد بود.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد از اجرای 21 برنامه فرهنگی در حوزه بسیج با همکاری ادارات خبر داد و گفت: در این زمینه تعدادی از بسیجیان دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا را خواهند داشت.

 

وی بر فضای سازی و آذین بندی سطح شهر توسط شهرداری تأکید کرد و گفت: در این هفته رزمایشی با عنوان "خدمت خالصانه و مؤمنانه" در قالب ضدعفونی محلات، توزیع ماسک و تذکر لسانی در جامعه اجرا خواهد شد.

 

ششیکانی با اشاره به سالروز ۵ آذر با عنوان روز تشکیل بسیج مستضعفین، گفت: امسال باتوجه به شرایط کرونا و در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس، برگزاری همایش ۵ آذر لغو و در این راستا رزمایش ضدعفونی، استفاده از ماسک انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal