آخرین اخبار

10. آذر 1399 - 9:23   |   کد مطلب: 37516
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف خودرو وانت پیکان و موتور سیکلت سرقتی و دستگیری دو سارق در این خصوص خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در تشریح این خبر گفت: به دنبال حرکت یک دستگاه خودرو وانت پیکان سرقتی از سمت همدان به اسدآباد و اعلام اجرای طرح مهار به مرکز فرماندهی و کنترل انتظامی شهرستان، توقیف خودرو و دستگیری راننده آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

 

یاری افزود: مأموران گشت کلانتری یازده شهرستان در ورودی شهر اسدآباد از سمت همدان با استقرار ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودرو‌های عبوری پرداختند که با ورود خودرو مذکور به محل ایست و بازرسی آن را توقیف و راننده را دستگیر کردند.

 

 

این مقام انتظامی همچنین با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در روز گذشته از سوی مأموران انتظامی بخش پیرسلمان که دارای سابقه سرقت از شهرستان کنگاور بود، ابراز داشت: به دنبال اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر نگهداری موتورسیکلت سرقتی از سوی یکی از سارقان حرفه‌ای در سطح یکی از روستا‌های تابعه شهرستان اسدآباد، ماموران بخش انتظامی پیرسلمان شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از منزل متهم، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف و سارق را دستگیر کردند.

 

سرهنگ یاری با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از مالکان وسائط نقلیه خواست: در مراقبت از اموال خود بیشتر کوشا باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal